خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چالدران گفت: عشایر سربازان شجاع و توانمندی برای نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۳۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، همزمان با هفته بسیج نشست صمیمی با روحانیون اهل تسنن، سران عشایر و طوایف در محل حسینیه سپاه برگزار شد.

 در این دیدار فرمانده سپاه چالدران قهرمان درستی ضمن  خیرمقدم گویی فرا رسیدن هفته بسیج را به جمع حاضر تبریک گفت، در ادامه از همکاری سران عشایر و ماموستاها در روستاهای مرزی قدردانی کرد و گفت: این قشر از جامعه در برقراری امنیت پایدار نقش بسیار زیادی دارند، به طوری که همکاری آنها با سپاه و بسیج بی بدیل است.

وی بر لزوم همکاری سران عشایر و ماموستاها در منطقه برای حفظ وحدت بین شیعه و سنی تاکید کرد و بیان داشت: عشایر در طول سال‌های متمادی حیات انقلاب اسلامی ثابت کردند، که خط مقدم مقابله با نفوذ و حمله دشمنان در جنگ تحمیلی و شرایط سخت بودند.

این مسئول اضافه کرد: عشایر همیشه از میهن اسلامی دفاع کرده اند و بیشترین شهید را در این فرجه زمانی داشتند؛ به طوری که عشایر غیور در سراسر ایران اسلامی به عنوان سربازانی شجاع با تدبیر و زرنگ مشغول به دفاع از میهن اسلامی هستند و حضور فعال عشایر در پشتیبانی از نظام و اطاعت از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری بسیار چشمگیر و موثر است.

انتهای پیام

ارسال نظرات