زنجان-فرمانده سپاه ناحيه ابهر از برگزاري ٢٠٠برنامه در قالب ٣٥ عنوان برنامه همزمان با هفته بسيج در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۷۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان؛ سرهنگ محسن احمدی تبار در گفت وگو با خبرنگار بسيج زنجان  ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته مبارك بسيج اظهار كرد:بسیج برای خدمت بیشتر به مردم به دستور امام راحل در سال ۵۸ شکل گرفت و در حقیقت ریشه قرآنی و روایی دارد و خوشبختانه کارنامه درخشانی داشته و مظهر قدرت ایران اسلامی می باشد که بزرگترین پشتیبانی مردمی برای نظام اسلامی است .

 

برگزاري ٣٥عنوان برنامه همزمان با هفته بسيج در شهرستان ابهر

 

وي با بيان اينكه هفته بسيج از ٢٩آبان ماه آغاز و تا ٥ آذرماه سال جاري با شعار محوري "بسيج پاره تن مردم مي باشد"برگزار مي شود،تصريح كرد:همزمان با هفته مذكور ٢٠٠برنامه در قالب ٣٥ عنوان برنامه همزمان با هفته بسيج در اين شهرستان برگزار مي شود.

 

احمدي تبار با بيان اينكه بسیج پیشرونده و پیش برنده بوده و برنامه های بسیج باید در راستای گام دوم انقلاب اسلامی توسط ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی مدارس دانشگاه ها و پایگاههای بسیج اجرا شود،عنوان كرد:بسيج در راهبرد ١٠ ساله خود بيانيه گام دوم انقلاب را سرلوحه عملكرد خود قرار داده است.

 

فرمانده سپاه ناحيه ابهر در ادامه به مهمترین برنامه های هفته بسیج در اين شهرستان اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ بسیج در مدارس به صورت حضوری و در شبکه شاد ،دیدار با ائمه جمعه،تجلیل از نخبگان دانش‌آموزی و جهادگران علمی،تجدید بیعت و میثاق با ولایت ، اجرای رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور بيش از يك هزار و٢٠٠ نفر از بسيجيان و نيز رونمايي از كتاب زندگينامه شهيد محمد باقر عسگري با عنوان "ديده بان"نمونه اي از اين برنامه هاست.

 

اين مسئول در پايان با اشاره به نام‌گذاری هفته بسیج، تصریح کرد: از روز شنبه ۲۹ آبان‌ماه روزهای هفته به نام بسیج و اقتصاد مقاومتی، علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، استقلال و آزادی، سبک زندگی و معنویت و اخلاق نام‌گذاری شده‌ است.

ارسال نظرات