خبرهای داغ:

برگزاری نشست بصیرتی سیاسی در ناحیه امام حسن مجتبی(ع)

نشست بصیرتی سیاسی با بررسی مسائل سیاسی روز با حضور سرهنگ ساجدی معاون سیاسی سپاه قم در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با شرکت پایوران و سربازان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۸۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ ساجدی در آغاز با اشاره به مسئله اختلال سامانه سوخت گفت: پیش بینی مسئولین این بود که اتفاقی خواهد افتاد بنابراین ذخیره بنزین را از قبل افزایش یافته بود؛ این موضوع با بصیرت مردم و اقدام به موقع صداوسیما که ابتکار عمل را از رسانه های معاند را گرفت ناکام ماند.


وی ادامه داد: در حوزه سایبری ایران یکی از کشورهای پیشرو می باشد اما ضعف هایی هم وجود دارد که باید برطرف کنیم که یکی از این راهکارها، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات می باشد.

وی با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای گفت: آمریکایی ها هفت بار از طریق کشورهای مختلف به ایران پیام مبنی بر گفتگوهای محرمانه پیرامون مسئله هسته ای ارسال کردند که آخرین مورد آن از طریق روسیه به ما ارسال شد.

 ساجدی ضمن بیان مسائل داخلی در این نشست موضوع بورس را نیز مورد بررسی قرار داد و عنوان کرد: از عوامل ریزش های اخیر در بازار سرمایه فروش اوراق قرضه دولتی، خروج 20 میلیون کد بورسی از بازار و هم چنین بازار رمز ارزها می باشد که البته دولت با اختصاص 150 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی و تزریق آن، شاهد رشد بازار سرمایه خواهیم بود.

در پایان سرهنگ ساجدی به سوالات حاضرین در نشست پاسخ داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات