خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده، از اول آذرماه اختیار بازگشایی به مدارس واگذار شده است تا با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان و شورای سلامت، نسبت به تکمیل فرم‌ها و بارگذاری در سامانه اقدام شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۷۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازگشایی مدارس از مهرماه به صورت تدریجی در بخش روستایی، عشایری و دروس پودمانی هنرستان‌ها آغاز شد.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده، از اول آذرماه اختیار بازگشایی به مدارس واگذار شده است تا با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان و شورای سلامت، نسبت به تکمیل فرم‌ها و بارگذاری در سامانه اقدام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: هر مدرسه‌ای که شرایط لازم را جهت بازگشایی داشته، آمادگی خود را اعلام کرده است اما ممکن است شرایط حضور دانش‌آموزان در برخی مدارس، پنجم یا دهم آذرماه مهیا شود اما در مجموع، آموزش به صورت تلفیقی از حضوری و مجازی خواهد بود.

وی ادامه داد: پنج هزار و ۴۲۵ مدرسه ابتدایی در استان خوزستان وجود دارد که تاکنون سه هزار و ۳۰۱ مدرسه مجوز بازگشایی را گرفته‌اند و بخشی از مدارس نیز در حال آمادگی هستند.

کوروش مودت تصریح کرد: یک هزار و ۸۷۲ مدرسه متوسطه اول نیز در استان خوزستان وجود دارد که یک هزار و ۲۶۵ مدرسه مجوز اخذ کرده‌اند. دیگر مدارس نیز به محض آمادگی، مجوز بازگشایی را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها