رضا مععمی مقدم:سازمان اوقاف حدود چهارصد طرح سرمایه‌گذاری را به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه کرده است.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۲۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزایش بهره‌وری را اساسی‌ترین برنامه برای نجات اقتصاد کشور عنوان کرد و اظهار داشت: با رویکرد بهره‌وری و استفاده از ظرفیت‌های وقف در توسعه، سازمان اوقاف حدود چهارصد طرح سرمایه‌گذاری را به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه کرده است.
رضا مععمی مقدم در آیین افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی «شمیم خدمت» در محل امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد افزود: باید حرکت علمی ویژه‌ای در راستای بهره‌وری از سرمایه‌های موجود انجام شود و امروز نیازمند کار جهادی همراه با هم افزایی هر چه بیشتر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هستیم.  
 وی  رویکرد اوقاف را مردمی اداره کردن خدمات و مأموریت‌ها دانست و تصریح نمود: با بهره مندی از منابع وقف حرکت در مسیر اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی هدفمندتر انجام می‌شود.
مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به لزوم آمادگی همه برای مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی وتمسک به آیه ۲۰۰ سوره آل عمران گفت: برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی بازتابی از آمادگی همه جانبه ما در جنگ اقتصادی است؛ امروز نیازمند کار مشارکتی وجبهه‌ای همه نهاد‌ها و سازمان‌ها هستیم؛ سازمان اوقاف در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌توانند کار‌های بزرگی را انجام دهند که منجر به حل مشکلات کنونی، هم افزایی وهم پوشانی بیشتر شود.
وی در ادامه عنوان نمود: منابع وقفی منابع بسیار مطمئنی هستند که دست اندازی به آن میسر نمی‌باشد ومی توانیم بیشترین بهره برداری را از آن برای اجرای طرح‌ها وپروزه‌های اقتصادی داشته باشیم؛ لازمه این امر مهم، شناسایی استعداد‌های استان، شناخت محیط، تدارک عده وعده وشناخت عمل وعکس العمل‌ها است تا یک فتح الفتوح اقتصادی شکل گیرد...
مععمی مقدم افزود: ۴۰۰ طرح سرمایه گذاری توسط اوقاف به ستاد اقتصاد مقاومتی تحویل داده شد؛ هدف ما مردمی نمودن ماموریت‌ها ودمات است همانطوریکه حضرت امام (ره) در پیدایش وتداوم انقلاب همواره تکیه اش بر حضور مردم در همه صحنه‌ها بود؛ ما هم باید دایره را وسیع نماییم ونشخه مردمی کردن کار‌ها وخدمات خود را باید پیدا کنیم...
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شمیم خدمت همزمان با آغاز هفته بسیج در محل امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد تا پنجم آذرماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.

ارسال نظرات