فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد گفت: مردم همواره شاهد خدمت‌رسانی و تلاش بی‌وقفه بسیج و بسیجیان بوده‌اند و خواهند بود؛ همه می‌دانیم که بسیجیان از جان مایه می‌گذارند.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۵۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ حمزه پرویزی، فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد با بیان اینکه بسیج یعنی آمادگی برای خدمت‌رسانی به جامعه در هر میدان اظهار داشت: این مجموعه از ابتدای تشکیل تاکنون هدفی جز خدمت به مردم و جامعه و انقلاب اسلامی را دنبال نکرده است.

بسیجیان برای خدمت‌رسانی به مردم از جان مایه می‌گذارند

وی مطرح کرد: این بسیجیان بودند که در طول هشت سال دفاع مقدس در میدان جهاد و سازندگی و خدمات‌رسانی و نیز در جنگ فرهنگی و اقتصادی و به طور کلی تمامی میدان‌ها با در اختیار داشتن امکانات کم و ظرفیت بالا توانستند در جامعه بین‌الملل خود را ثابت کنند.

سرهنگ پرویزی بیان داشت: این بسیجیان که با آرمان مقدس خدمت فی سبیل الله به نظام جمهوری اسلامی و بدون هیچ چشمداشتی پا به عرصه نهادند مقدس هستند. مردم همواره شاهد خدمت‌رسانی و تلاش بی‌وقفه بسیج و بسیجیان بوده‌اند و خواهند بود. همه می‌دانیم که بسیجیان از جان مایه می‌گذارند.

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: بسیجیان سلحشور شهرستان نظرآباد در امر بسیار خطیر خدمت‌رسانی به مردم با دست خالی، یاری خداوند و همت خیرین در طرح مواسات و همدلی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در پروژه‌های محرومیت‌زدایی از جمله ساخت خانه محروم و کارگاه اشتغال و ... خاطرنشان کرد: طی حدود دو سالی که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم، بسیجیان پا به میدان مبارزه با این ویروس گذاشتند و اقدام به گندزدایی و واکسیناسیون و ارائه خدمات بهداشتی کردند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها