خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان:

بسیجی همواره به عنوان سرباز ولایت آماده برای حفظ ارزش‌های انقلاب است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: بسیجی اگر احساس کند دشمن می‌خواهد از روزنه‌ای نفوذ کند جانانه در مقابل آن‌ها می‌ایستد و همواره به عنوان سرباز ولایت آماده برای حفظ ارزش‌های انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۹۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

سرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج یادآور مقطعی طلایی و استثنایی در تاریخ چند هزار ساله ایران است که در آن انسان‌هایی با ویژگی یاران پیامبر (ص) در صدر اسلام و اصحاب با وفای امام حسین (ع) زیباترین تابلوهای اخلاص، رشادت و عبادت را ترسیم کردند و در تاریخ بشر جاودانه شدند.

وی افزود: راز و رمز این جاودانگی را باید در عمق ایمان جوانان جستجو کرد که همواره لذت‌های دنیا را کنار زدند و مرگ در راه خدا را برای خود شیرین ترسیم کردند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است برای مرور آن همه شکوه و بهانه‌ای است برای درک بهتر فرهنگ و تفکر بسیجی که همواره برگرفته از اسلام نام محمدی است.

وی با اشاره به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی و انعطاف‌پذیر و با روحیه جهادی و شهادت طلبی و با الگوگیری از حماسه بزرگ عاشورا در دفاع مقدس، شرکت در عملیات‌های بزرگی همانند فتح خرمشهر، فتح المبین، طریق‌القدس، و الفجر و غیره حضور پر ثمری داشت.

مختاری با اشاره به نقش بسیج در امنیت ملی گفت: امنیت ملی حافظ ارزش‌های حیاتی کشور محسوب می‌شود بنابراین امروز امنیت ملی کشورمان در مقابل تمام تهدیدات دشمن همواره با حفظ روحیه شهادت طلبی و موقعیت ژئوپلیتیک کشور، داشتن همبستگی و وحدت ملی و وجود تاریخ درخشان انقلاب و مشارکت مردم در دفع دشمن محقق می‌شود.

وی گفت: نقش و رسالت بسیج امروز از اهمیت بالایی برخوردار است و در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان افزود: رسالت بسیج و تشکیل آن به فرمان حضرت امام راحل در تمام صحنه‌ها به ویژه در دشمن‌شناسی و ظلم‌ستیزی، حراست از اسلام، قرآن و نظام اسلامی حضور اثربخش در عرصه سازندگی کشور، مبارزه با بی‌عدالتی، فراهم کردن زمینه امیدواری و دلگرمی برای رهبری و ملت درخشید.

وی ادامه داد: بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب پرتلاش و استوار ایستاده و در نخبه پروری، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و تثبیت اسلامیت و جمهوریت اسلامی، دفاع از ولایت و هدایت سیاسی مردم، همچنان نقش خود را با شایستگی انجام می‌دهد.

مختاری به ویژگی‌های بسیج اشاره کرد و گفت: مومن، زیرک و هوشیار، قوی و توانا، خلاق و بافکر، وظیفه شناس، خوش خلق و با آرامش، آشنا به مسائل دینی و سیاسی، مردم‌دار بودن و جذاب، روحیه معنویت، فرمانبرداری و اطاعت، کیاست، وحدت، جهاد و شهادت، دشمن‌شناسی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بسیج است.

وی گفت: بسیجی اگر احساس کند دشمن می‌خواهد از روزنه‌ای نفوذ کند چه نفوذ اقتصادی، چه نفوذ فرهنگی و چه نفوذ امنیتی، جانانه در مقابل آن‌ها می‌ایستد و همواره به عنوان سرباز ولایت آماده برای حفظ ارزش‌های انقلاب است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در پایان گفت: بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل و مظهر اقتدار ملی و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است و باید قدر این نعمت را بدانیم چراکه امروز جبهه‌های مقاومت از جمله عراق و سوریه و یمن و لبنان با روحیه بسیجی توانستند در مقابل دشمنان جانانه ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار