دامغان_ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۳۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به مناسبت هفته بسیج به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

پنجم آذر ماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، بیانگر درایت، دوراندیشی و آینده نگری تاریخی حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران می باشد و فرصت مغتنمی است تا یاد و نام شهیدان و حماسه سازان مدرسه عشق و ایثار و فرهنگ ناب بسیجی را گرامی بداریم.

بسیج از بطن مردم و جنبشی خودجوش است که تفاوتی اساسی با دیگر جنبش ها دارد و آن عدم عدول از ارزشهای اولیه و اتکا به نیروی مردمی است. 

این تشکیلات عظیم مردمی پس از حضور موثر و مقتدرانه در دفاع مقدس و کسب تجربیات ارزشمند، توانسته در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، تربیتی و... با حضوری جهادگونه منشاء اثرات مفید و موثر باشد.

اکنون وظیفه داریم یاد و خاطره علمدار جبهه مقاومت و "بزرگ بسیجی انقلاب" سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که همواره یاد و نام ایشان قوت قلبی برای ملت عزیز و بسیجیان سرافراز است را گرامی بداریم. 

اینجانب ضمن درود به روان پاک امام راحل و شهدای معظم انقلاب اسلامی هفته بسیج را به پرچمدار جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله‌العالی) و بسیجیان دلیر و دلاور تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون بسیجیان و سربلندی و افتخار را برای ملت حماسه آفرین ایران اسلامی خواستارم.

سرهنگ محمد حسین تقی پور

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها