خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج؛

قرارگاه محله مسجد محور در راستای خدمت رسانی به مردم ایجاد شده است

دامغان_ فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: قرارگاه محله مسجد محور در جهت خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات مردم محله ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۹۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در جمع بسیجیان پایگاه های صدیقه و باب الحوائج (ع) این شهرستان به مناسبت هفته بسیج در مسجد بلال اظهار کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در محله ها در راستای خدمت رسانی به مردم وجود دارد و شما بسیجیان در قرارگاه محله مسجد محور باید در جهت خدمت رسانی به مردم حرکت کنید. 

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به صدور بیانیه گام دوم در چهل سال دوم انقلاب گفت: این بیانیه باعث ایجاد امید در جوانان و آحاد مردم می شود که همه می توانند در تحقق تمدن اسلامی گام بردارند و این قدرت معنوی موجب قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران شده است. 

تقی پور با اشاره به شعار این هفته «بسیج پاره تن مردم» تصریح کرد: پایه هر نظام را رهبری، قانون اساسی و مردم تشکیل می دهند.

او با اشاره به اینکه ائمه جماعت نقش مهمی در قرارگاه محله مسجد محور دارند، افزود: ائمه جماعت با بکارگیری بازوان اجرایی در مسجد می توانند به رفع مشکلات مردم محله بپردازند و خدمت آفرین و جریان ساز باشند.

تقی پور گفت: اگر چه مخاطب بیانیه گام دوم امت اسلامی است اما هسته اصلی مخاطبان در این بیانیه جوانان هستند و بسیجیان و جوانان باید بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنند تا در تحقق تمدن اسلامی نقش آفرین باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها