خبرهای داغ:
راضیه دباغ:

باید برای حفظ نظام و انقلاب خود انقلابی بمانیم

همدان-راضیه دباغ با بیان اینکه برخی معتقدند دوران انقلابی‌گری تمام شده است، گفت: تا زمانی که دشمنان هستند و برای ما نقشه می‌کشند ما هم باید برای حفظ نظام و انقلاب خود انقلابی بمانیم.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۷۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، راضیه دباغ در مراسم گرامیداشت خواهر دباغ و افتتاح حوزه خواهر دباغ اظهار داشت: در یکی از مصاحبه‌ها گفتند جمله‌ای در رابطه با مادر بگو، گفتم، حضرت امام (ره) کاری کردند که نیاز به گفتار نیست و در خانه خود مادر را به حفاظت منزل مامور کردند، وی را به عنوان فرمانده سپاه انتخاب کردند، ایشان را جز ۳ نفر حاوی پیام انقلاب به شوروی فرستادند و در عمل‌ نشان دادند چه شخصیت ارزشمندی دارد.

وی افزود: این زن در هر موقعیتی به درستی عمل می‌کند، روزی مبارزه با طاغوت بود و یک روز هم نیاز به صیانت از انقلاب بود.

راضیه دباغ ادامه داد: اگر قرار باشد جمله‌ای راجع به ایشان بیان شود، باید به تعبیر مقام معظم رهبری در زمان رحلت ‌ایشان اشاره کنیم که می‌فرمایند «زن مبارز خستگی‌ناپذیر» که در هر کدام از این کلمات بار معنایی بزرگی وجود دارد.

وی گفت: امروز به نام ایشان حوزه بسیج افتتاح می‌شود، یعنی بعد از سالیان سال حس کرده‌ایم که تفکرات انقلابی مادر و امثال ایشان باید ادامه داشته باشد، این تفکرات را باید مدام بررسی کرده و در جامعه پیاده‌سازی کنیم و چه جایی بهتر از بسیج که این کار را انجام دهد .

راضیه دباغ ادامه داد: برخی معتقدند لزومی ندارد در جامعه انقلابی عمل کنیم، دوران انقلابی‌گری تمام شده اما ‌باید گفت تا زمانی که دشمنان هستند و برای ما نقشه می‌کشند ما هم باید برای حفظ نظام و انقلاب خود انقلابی بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بعد از چهل سال می‌فرمایند، این سالیان که گذشت تنها یک گام از انقلاب برداشتیم و حالا به گام دوم رسیده‌ایم، یعنی کار ما هنوز به اتمام نرسیده و تا ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.

راضیه دباغ گفت: اگر دباغ، دباغ می‌شود، به خاطر این است که در همه احوال حواسش بود که خدا چه می‌خواهد و در فتنه ۸۸ که بسیاری از خواص راه را گم کردند خانم دباغ پشت رهبری بودند و این مسائل باعث می‌شود که امام و رهبری وی را تکریم کنند و بعد از سالیان ایشان هنوز در جامعه بدرخشند.

وی در پایان عنوان کرد: اگر قرار باشد حوزه بسیج یک منطقه به نام دباغ نام گیرد، باید دباغ گونه هم عمل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات