خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ:
کبودراهنگ-مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: امروز ما وظیفه داریم راه شهدا را با روشنگری ادامه دهیم و برای بصیرت‌افزایی مردم شاخص‌های انقلابی‌گری را تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۵۹
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

وظیفه امروز ما ادامه راه شهدا با روشنگری استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام جعفر محمدی در یادواره شهدای روستای طاسران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و یاد کردن شهدا به زمان و مکان خاصی تعلق ندارد و در همه حال بر همه ما لازم است در راستای تکریم آن‌ها و بازماندگانشان تلاش و کوشش کنیم و بدانیم هر روز متعلق به شهدا است.

وی ادامه داد: شهدا برای امنیت دیروز و امروز من و شما تا آخرین نفس به دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی پرداختند و امنیت و آرامش كنونی كشورحاصل فداكاری آنها است و اینک ما باید با شرکت در انتخابات پیش رو قدردان ایثار و از خود گذشتگی آن‌ها باشیم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: کشور عزیز ما از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حربه‌های مختلفی از جانب دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنان آمریکا روبرو بوده و تا امروز با از خود گذشتگی و ایثار و شهادت و مقاومت توانسته امنیت خود را در برابر دشمنان تامین کند.

وی ادامه داد: جنگ هنوز تمام نشده است، مبارزه همچنان ادامه دارد و فقط نوع آن عوض شده؛ مبارزه ما امروز شرکت در انتخابات است و هر کدام از ما با همین یک رأی خود در ساختن کشور عزیزمان نقش خواهیم داشت.

جعفری با بیان اینکه انتخابات نبردی دیگر است، باید از نظام و حکومت اسلامی بار دیگر دفاع کنیم، گفت: در انتخابات پیش رو دشمن منتظر است تا پروژه سوریه‌سازی ایران را شروع کند، امنیت کشور وابسته به انتخاب ما است بنابراین در انتخابات باید اصلح‌ترین را انتخاب کنیم چرا که چشم شهدا به رأی من و شما دوخته شده است.

وی افزود: باید فردی را انتخاب کنیم که دارای تفکر ضد غربی بوده و بتواند تفکر اسلامی را در کشور عزیزمان پیاده کند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ در پایان تاکید کرد: امروز ما وظیفه داریم راه شهدا را با روشنگری ادامه دهیم و برای بصیرت‌افزایی مردم شاخص‌های انقلابی‌گری را تبیین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات