فرمانده سپاه ناحیه دهلران:

اجرای بیش از ۱۹۱ برنامه شاخص ومتنوع فرهنگی، بصیرتی، آموزشی و جهادی در هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه دهلران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : همزمان با هفته بسیج بیش از ۱۹۱ برنامه شاخص ومتنوع فرهنگی، بصیرتی، آموزشی و جهادی در شهرستان دهلران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۲۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ پاسدار آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : همزمان با هفته بسیج بیش از ۱۹۱ برنامه شاخص ومتنوع فرهنگی، بصیرتی، آموزشی و جهادی در شهرستان دهلران برگزار می شود.

وی افزود:تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و محفل انس با قرآن ، اجرای گشت های رضویون ، بر پایی نمایشگاه عکس و کتاب ، اردوهای جهادی و برگزاری یادواره شهدا در حوزه های مقاومت   دیدار با امام جمعه ، فراخوانی گردان های بیت المقدس ، پیاده روی خانوادگی ، گردهمایی بزرگ بسیجیان در نماز جمعه و عطر افشانی مزار شهدا با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان و مسئولان از مهمترین این برنامه هاست.

فرمانده سپاه دهلران به کنگره ۳ هزار شهید استان اشاره و افزود : اجلاسیه های پایانی این کنگره از چهارم تا ۱۱ آذر ماه جاری در استان برگزار و در این کنگره شهدای استان به کشور معرفی می شود.

در اولین روز از آغاز هفته بسیج جمعی از پاسداران و مسئولین شهرستان دهلران در کنار مزار شهدای گمنام جمع شدند و با قرائت فاتحه، یکبار دیگر با آرمانهای شهیدان و امام شهدا تجدید میثاق نمودند.

اجرای بیش از ۱۹۱ برنامه شاخص ومتنوع  فرهنگی، بصیرتی، آموزشی و جهادی در هفته بسیج

اخبار مرتبط
ارسال نظرات