به همت حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل العباس(ع) دشت عباس صورت گرفت.

برگزاری یادواره شهدای حوزه ای و یادواره ی شهدای پایگاهی در دشت عباس

درآستانه کنگره 3000 شهید استان ایلام در بخش دشت عباس یادواره ی شهدای حوزه ای در روستای بُرم و یادواره ی شهدای پایگاهی در روستای ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۳۹۲
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،  درآستانه کنگره 3000 شهید استان ایلام  در بخش دشت عباس یادواره ی شهدای حوزه ای در روستای بُرم و یادواره ی شهدای پایگاهی در روستای ثارالله برگزار شد.

حجت السلام سرخه،با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این دوران را یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی های بزرگمردانی دانست که دست از جان شستند تا استقلال و عزت کشور به خطر نیفتد.

ایشان در ادامه افزودند: شهدا با تاسی از ولایت و فدا کردن جان خود آرامش و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و وظیفه ما این است که  از این آرمان‌ها با جان و دل دفاع کنیم.

در ادامه سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هدف از برگزاری این مراسمات را بزرگداشت مقام شامخ شهیدان و تجلیل از رشادت ها و از خود گذشتگی های آنها عنوان کرد.

وی افزود : هفته دفاع مقدس یادآور مقاومت و پایداری ملت ایران در شرایط سخت است که در تمام تاریخ ایران اسلامی ورق می خورد و این مناسبتها تنها بهانه ای برای برپایی یادواره نیست .

و یاد و خاطره شهیدان گرانقدر میهن اسلامی که با عزمی راسخ در جهت دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی تمام هستی شان را در طبق اخلاص گذاشتند همیشه زنده است .

در پایان این مراسمات علاوه بر مداحی از تعدادی از خانواده های معظم شهدا نیز با دریافت لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات