جشن کتاب وتقدیر از فرمانده پایگاه شهید نوری در روستای حاضر میل شهرستان دهلران

بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی،مراسمی با عنوان جشن کتاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه دهلران ، بختیاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان ، فرمانده پایگاه شهید نوری و انجمن اولیا و مربیان مدارس روستای حاضرمیل و مدیران مدارس و دانش آموزان در مدرسه ابن سینای روستای حاضرمیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۲۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،​​‍ بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی،مراسمی با عنوان جشن کتاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین  موسوی امام جمعه دهلران ، بختیاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان ، فرمانده پایگاه شهید نوری و انجمن اولیا و مربیان مدارس روستای حاضرمیل و مدیران مدارس و دانش آموزان در مدرسه ابن سینای روستای حاضرمیل برگزار شد.

امام جمعه دهلران با تقدیر از رئیس آموزش و پرورش و خانم رضایی مدیر مدرسه گفت: این هفته به نام کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است و این نشان از اهمیت مطالعه دارد.

موسوی بر ضرورت مطالعه تاکید و گفت:مطالعه نقش مهمی در زندگی فردی و اجتماعی دارد.

وی از ابتکار عمل مدیر مدرسه تقدیر و از دانش آموزان خواست کتب دفاع مقدس را بیشتر مطالعه کنند.

مدیر آموزش و پرورش دهلران هم بر ضرورت مطالعه تاکید کرد

عباس بختیاری از بسیج پایگاه شهید نوری و و خیرین روستا بخاطر کمک به مدارس تقدیر کرد.

همچنین مدیر آموزش و پرورش مبلغ یک میلیون تومان و انجمن اولیا نیز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به مدرسه روستا برای رفع مشکلات آن کمک کردند.

نواختن زنگ کتاب و اهدا کتاب به دانش آموزان و برپایی نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه ها بود .

جشن کتاب وتقدیر از فرمانده پایگاه شهید نوری در روستای حاضر میل شهرستان دهلران

برگزاری نشست کتابخوانی و ترغیب بسیجیان به کتابخوانی در دهلران

به همت حوزه خواهران سپاه ناحیه دهلران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشستی حضوری برای خواهران  بسیجی به منظور  ترغیب بسیجیان به امر کتاب  و کتابخوانی به همت حوزه  حضرت رقیه(س)خواهران سپاه ناحیه دهلران برگزار گردید.

در این مراسم نمایشگاه کتابی نیز به همت حوزه خواهران آماده شده بود.

این فعالیت ها به همت گروه جهادی شهیده سیده زهرا بازیار، پایگاه حضرت زهرا(س) و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه(سلام الله علیها) ناحیه دهلران انجام گرفت.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات