مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی یزد:
عبدی نسب: هر کجا که انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و شریف احساس نیاز به نیروی توانمند داشته باشند، بسیج حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۸۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نشان دهنده اوج درایت ایشان و البته لطف و عنایت خداوند متعال در حق ملت ایران است. زیرا بر همگان اثبات گردید که این شجره طیبه علاوه بر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از کینه توزی دشمنان همواره در برهه‌های حساس و مقاطع تاریخی در کنار ملت ایران بوده است.

محمد مهدی عبدی نسب افزود: در واقع فعالیت‌های این نهاد ارزشمند تنها به مجاهدت در دفاع مقدس منحصر نبوده و در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و همچنین رخدادهایی، چون بلایای طبیعی نیز منشاء اثر بوده است. کما اینکه در دوره‌ای که کشور با بیماری منحوس کرونا دست به گریبان بود، مجاهدت‌های بسیجیان عزیز در عرصه‌های گوناگون را شاهد بودیم.

وی اظهار کرد: تنها در بسیج دانشجویی استان یزد با وجود غیرحضوری بودن دانشگاه‌ها اقداماتی نظیر حضور در بیمارستان و خدمت به بیماران کرونایی، تهیه بسته‌های معیشتی برای آسیب دیدگان از کرونا و نهایتاً واکسیناسیون توسط دانشجویان بسیجی انجام شد.

عبدی نسب در تشریح رسالت بسیج بیان داشت: ماموریت‌ها و رسالت‌های بسیج به دوره، زمان، مکان و یا عرصه خاصی منحصر و محدود نیست و هر کجا که انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و شریف احساس نیاز به نیروی توانمند داشته باشند، بسیج حضور خواهد داشت. گاه این عرصه، عرصه نبرد سخت بوده و گاه نیز نیاز بوده که بسیج با حضور در عرصه علم آموزی، فضای سایبر و یا مبارزه با بلایا به انقلاب خدمت نماید.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای بزرگداشت هفته بسیج و ترویج دستاورد‌های این نهاد ارزشمند گفت: معاونت رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی به مناسبت فرارسیدن این هفته تمام فعالیت‌های خود نظیر اطلاع رسانی ها، محتوای چندرسانه ای، پوستر، طرح، اخبار و توئیت را با کلیدواژه "#از_دیار_بسیج " در فضای مجازی منتشر خواهد کرد و علاقه‌مندان از این طریق می‌توانند در جریان آخرین فعالیت‌های بسیج دانشجویی استان یزد قرار گیرند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات