همزمان با هفته بسیج در قصرقند:

کارگاه سبک زندگی اسلامی

به مناسبت هفته بسیج فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه(س) سپاه قصرقند از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ایرانی در این حوزه خبر داد .
کد خبر: ۹۳۹۲۳۷۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

سیما دانشور در گفتگو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه کلاس ها و کارگاه های آموزشی به همت مبلغان و هادیان سیاسی بسیج برای خواهران شهرستان قصرقند در حال برگزاری است،اظهار داشت: در این کارگاه ها هادیان سیاسی و مبلغان تلاش می کنند تا با آموزش آموزه های دینی و ارائه مهارت های خانواده سبک زندگی اسلامی ایرانی را دربین مردم نهادینه کنند .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه(س) سپاه قصرقند با اشاره به ضرورت سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه امروز تصریح کرد: با گسترش و تعمیق سبک زندگی اسلامی می توان به تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیش روی نظام خانواده کمک نمود.

وی با بیان اینکه کارگاه مهارت های سبک زندگی برای بانوان شهرستان با هدف ارتقاء معرفت اسلامی و آشنایی بانوان با آموزه های دینی اسلامی در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد:در این کارگاه مهارت های انتخاب درست،آگاهانه و به موقع در خصوص سنت حسنه ازدواج ،اصول همسرداری و تربیت اسلامی فرزند به بانوان ارائه می شود .

دانشوز در پایان همچنین از برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم در رشته های حفظ،تجوید و روان خوانی قرآن و همچنین کلاس های آموزش سوزن دوزی،خیاطی و آشپزی برای بانوان شهرستان در پایگاه های بسیج خواهران خبر داد و گفت:خواهران علاقمند به این رشته ها می توانند با ثبت نام خود آموزش های لازم را دررشته های فوق کسب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار