خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها در راستای تقویت مولفه‌های اقتصادی

بهار-فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای اقتصادی، در راستای تقویت مولفه‌های اقتصادی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۹۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در آیین افتتاحیه کارگاه اقتصاد مقاومتی در جمع مسئولان اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای اقتصادی، در راستای تقویت مولفه‌های اقتصادی شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: از کمیته امداد که ما را در برپایی این نمایشگاه همراهی کردند درخواست داریم تا با ارائه تسهیلات واسطه خیر در عرصه اقتصادی و در زمینه آسیب‌های اجتماعی و جنگ اقتصادی باشند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: از شهرداری و شورای شهر بهار نیز درخواست داریم تا با فراهم آوردن شرایط لازم برای برپایی نمایشگاه دائمی  برای کارآفرینان و تولیدگران به تحقق شعار  «هر بسیجی یک کارآفرین» کمک کنند.

*لزوم حمایت از مشاغل خانگی با پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان

فرماندار شهرستان بهار نیز در ادامه با تبریک هفته بسیج از اقدام مشترک سپاه و کمیته امداد تقدیر  و عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده شهرستان بحث اشتغال است.

احسان قنبری افزود: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در راستای ایجاد اشتغال برداشته شده تقویت مشاغل خانگی است که باید با پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان از مشاغل خانگی حمایت شود.

وی تصریح کرد: ایجاد بازارچه دائمی با موضوع تولیدات روستایی و مشاغل خانگی در سطح شهرستان با همکاری شهرداری و شورای شهر به طور قطع بازخوردهای خوبی خواهد داشت و باعث رفع شدن مشکلات معیشتی خواهد شد.

*تحقق ۵۰ درصدی برنامه اشتغال کمیته امداد بهار

رئیس کمیته امداد شهرستان بهار نیز در این مراسم با اشاره به همکاری سپاه در بحث پوشش کارآفرینی، فقرزدایی و آسیب‌های اجتماعی با کمیته امداد عنوان کرد: این حرکت سپاه باعث حل مشکلات معیشتی شهروندان می‌شود و نیاز است که با جذب حمایت‌های خیرین و مسئولان در این زمینه به نتایج خوبی نایل آییم.

کرمی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد کارآفرین را در شهرستان بهار داریم، گفت: کل برنامه بودجه اشتغال در شهرستان بهار  ۲۸ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۱۸ میلیارد تومان از آن به کمیته امداد تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ درصد برنامه اشتغال تحقق یافته و متاسفانه مشکلاتی در بحث تضمین تسهیلات جاماندگان وجود دارد، افزود: لازم است جلساتی برای حل این مشکل با بانک‌ها داشته باشیم.انتهای پیام/

ارسال نظرات