خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

بسیج نقطه اتکا، آرامش و اعتماد درونی مردم است

تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: بسیج راه حل مسائل بزرگ و کلان است و نقطه اتکا، آرامش و اعتماد درونی مردم است و در همه بحران‌ها، در عرصه حضور پررنگ دارد.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۸۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی که با حضور خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران و جمعی مسئولین ادارات شهرستان تویسرکان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا به ویژه۷۵۰ شهید شهرستان اظهار داشت: بسیج ابتکار و درایت امام خمینی(ره) بود که بت طاغوت زمان را در هم شکست و در روز ۵ آذر ماه ۵۸ بسیج را پایه‌گذاری کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج افزود: امروز بسیج و سپاه از دیروز خود مصمم‌تر، مقتدرتر و قدرتمندتر شده و در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و امنیتی دارای قدرت بی‌بدیلی است و این قدرت همه جانبه بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: بسیج راه حل مسائل بزرگ و کلان است و نقطه اتکا، آرامش و اعتماد درونی مردم است و در همه بحران‌ها، در عرصه حضور پررنگ دارد.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب بیان کرد: هفت دستور فرماندهی معظم کل قوا در گام دوم سرلوحه حرکت بسیج و سپاه و همه نیروهای انقلابی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات