فرمانده سپاه ناحیه نکا از اجرای ۶۴ عنوان برنامه محوری هفته بسیج در شهرستان خبر داد و گفت: همه‌ تلاش ما برای پربارتر کردن برنامه‌های هفته بسیج است.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۱۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی نجفی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در نکا از اجرای ۶۴ عنوان برنامه محوری هفته بسیج در نکا خبر داد و گفت: همه‌ تلاش ما برای پربارتر کردن برنامه‌های هفته بسیج و ارائه عملکرد‌های حوزه ها، پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج به جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: همایش پیاده روی خانوادگی، ویزیت رایگان، افتتاح خانه‌های محرومان و المان شهدا، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا، شونیشت فرهنگی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با جانبازان، رزمایش شکوه اقتدار بسیجیان، برپایی جشن تولد برای شهدا، برپایی دعای ندبه و.. از برنامه‌های محوری هفته بسیج در نکاست.

 سرهنگ نجفی در ادامه خاطرنشان کرد: هفته بسیج هفته مبارکی است که به فرمان امام خمینی (ره) با شکل گیری بسیج در ۵ آذرماه ۱۳۵۸ شکل گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: مخلص و با اخلاص بودن، در مسیر و مدار ولایت بودن و دین مدار بودن از ویژگی‌های ممتاز فرد بسیجی است و همه ما باید این ویژگی‌ها را در خود تقویت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها