معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز:

روحیه بسیجی گره‌گشای مشکلات است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز گفت: روحیه بسیجی در انجام امور می‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد و امیدواری نسبت به آینده را در مردم زنده نگه دارد.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۶۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرشته فهمیده  اظهار کرد: روحیه بسیجی در انجام امور می‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد و امیدواری نسبت به آینده را در مردم زنده نگه دارد.

روحیه بسیجی گره‌گشای مشکلات است

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج در همه عرصه‌های کشور و هر کجا نیاز به کمک باشد با تمام قوا حضور دارد، افزود: بسیج اکنون در عراق، یمن و دیگر نقاط جهان ظهور و بروز پیدا کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به بسیج در هر جا که خطر و تهدیدی متوجه انقلاب بود در خط مقدم حاضر شد و بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، با اشاره به دستاوردهای بسیج طی ۴۰ سال اخیر، گفت: ثمره، دستاورد و میوه‌های بسیج امروز کام ملت ایران را شیرین کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج همچنین در رزمایش مواسات و دیگر عرصه‌ها همانند مقابله با شیوع کرونا نقش مهمی داشته و همواره پیشگام بوده است، افزود: بسیج به درستی شجره طبیه انقلاب اسلامی ایران است. بسیج امروزه بسیار تنومند و مثمر است و با همت و تلاش بی‌شائبه در حمایت و دستگیری از تمامی مظلومان در اقصی نقاط جهان مقبولیتی فراتر از مرزهای ملی دارد.

فهمیده بیان کرد: ‌امروز بسیج به آنچنان بالندگی و توانمندی رسیده است که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عقیدتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی بهداشتی یاری‌بخش مردم بوده و توانسته است بارهای سنگینی را از دوش نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز افزود: این نهاد امروز، به خار چشم دشمنان تبدیل و سبب ایجاد وحشت در دل دشمن شده است چراکه دشمنان می‌دانند بسیجی همیشه آماده و در برابر زورگویان مقاوم ایستاده است.

وی گفت: بسیجیان انسان‌های مخلصی هستند که در راه خدا گام بر می‌دارند. بنابراین، مادامی که انسان در این مسیر باشد احدی جرئت ایستادگی در برابر او را ندارد. بسیجیان باید همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند تا شاهد پیشرفت و توسعه انقلاب و نظام باشیم.

انتهای یپام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها