خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: بسیج ابرقدرت نرم دنیاست چون با اعتقاد، انگیزه و اخلاص بدون چشم‌داشت کار می‌کند. پرثمرترین ارتش دنیا و کم‌هزینه ترین ارتش دنیا بسیج است.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۸۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی صبح امروز دوشنبه (اول آذر) در سومین روز هفته بسیج در مراسم رونمایی از پروژه‌های بسیج مهندسین عمران و معماری استان با بیان اینکه ماموریت‌های اقتضایی بسیج را از سایر مجموعه‌ها  متمایز می‌کند اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس نیز یگان‌های مهندسی جان رزمندگان را نجات می‌دادند.

وی با بیان اینکه اندیشه و تفکر بسیجی برای ساختن کشور است خاطرنشان کرد:  در هر گوشه کشور و نظام به وجود نیروهای متخصص نیاز باشد آن‌جا حضور فعال اقشار بسیج را داریم.

قاسمی افزود: قدرت نرم و معنوی جمهوری اسلامی و قدرت سخت هم در نظام اسلامی وجود دارد که بسیج مهندسین در هر دو نقش ایفا می‌کند.

 وی ادامه داد: بسیج ابرقدرت نرم دنیاست چون با اعتقاد، انگیزه و اخلاص بدون چشم‌داشت کار می‌کند. پرثمرترین ارتش دنیا و کم‌هزینه ترین ارتش دنیا بسیج است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: گردان‌های بسیج  ماموریت‌های امنیتی انجام می‌دهند و گروه‌های جهادی سه مزیت دارند به دوردست‌ها می‌روند و نقاطی که تاکنون کمتر کسی رفته با هزینه شخصی خودشان به این ماموریت می‌روند و ارزان کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه بهترین قدرت نرم را بسیج در دنیا دارد اظهار داشت:  رهبری می‌فرمایند "بسیج پشتوانه مردمی است و بسیج سرمایه اجتماعی است" راهبردی که رهبری تدوین کردند برای بسیج که پیشرو باشد باید حرکت کند و جلو رود.

قاسمی با بیان اینکه پیش برندگی برای نظام و انقلاب کار بسیج است گفت: هر بخشی نیاز به کمک و همکاری دارد از جمله بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی با تمام توان پای کار آمدند مجموعه ارتش بزرگ  بسیج در اقشار سازمان‌دهی شده‌است و بسیج در بخش‌های مختلف الگویی برای جامعه است.

 وی یادآور شد: رهبری در سخنرانی  پنجم آذر 98 فرموده‌اند منظور از بسیج مستضعفین انسان‌های ضعیف و کم‌درآمد نیست بلکه وارثان روی زمین هستند ائمه معصومین و صالحان دوران وارثان خدا در روی زمین هستند و خداوند اراده کرده جهان به دست آن‌ها بسپارد تا انسان‌سازی کنند و دستورات اسلام را پیاده کنند.

فرمانده سپاه استان گفت: بسیج بسترساز ظهور منجی عالم بشریت و بستر ساز تمدن اسلامی است. بسیج بسترساز جامعه عدل الهی است که این وعده خداوند متعال است که قطعاً تحقق پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: در عرصه‌هایی با دشمن درگیر شدیم و در همه بخش‌ها دفاع می‌کنیم نه هجوم . هیچ‌جا امتیاز به استکبار ندادیم و تحمیل‌های زور استکبار را نپذیرفتیم پس باید هزینه بدهیم قطعا باطل نابود و حق پیروز است اما سختی‌ها و مشکلاتی در این مسیر است و که با رفاه‌طلبی در تضاد است.

قاسمی گفت: از سال 95 مرتب ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا اعلام می‌کرد که چند ماه دیگر کار ایران تمام است و در سال 98 اعلام کرد ایرانیان جشن 22بهمن را نمی گیرند و در همان سال فتنه و درگیری‌هایی اتفاق افتاد که بسیجی‌ها به داد مردم، نظام و دولت رسیدند.

وی ادامه داد: 22بهمن 98 رهبر انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را اعلام کردند و جوانان را مورد خطاب قرار دادند پیام ایشان این بود که آمریکا کور خوانده‌ که ما نه‌تنها جشن می‌گیریم بلکه برای چهل سال دیگر نیز برنامه و سند راهبردی در پیش داریم و سند اعتلای بسیج را تدوین کردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم به اینکه در بسیج کار کردیم و نه‌تنها پشیمان نیستیم بلکه با برنامه‌ریزی‌های محکم‌تر راه خود را ادامه می‌دهیم بسیج پیشرو است و چشم‌انداز 10 ساله  در راستای سند راهبردی مقام‌معظم رهبری ابلاغ شده‌است.

 

 وی افزود:  نه‌تنها ما در این چهل‌سال انقلاب باج به استکبار ندادیم و تسلیم نشدیم بلکه برای چهل‌ساله دوم نیز برنامه و چشم‌انداز داریم سند چشم‌انداز ده‌ساله بسیج برای اقشار مختلف در عرصه‌های مختلف علمی، فنی‌مهندسی، سبک زندگی  اسلامی،اخلاق ، مدیریت، دولت سازی اسلامی و تربیت هشت میلیون جوان مؤمن انقلابی پای کار ابلاغ شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها