مسئول بسیج فرهنگیان سپاه البرز خبر داد؛

برگزاری 20عنوان برنامه‌ به مناسبت هفته بسیج در مدارس

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه البرز گفت: ۲۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته گرامیداشت بسیج با رویکرد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و فعالیت‌های جهادی در مدارس البرز به اجرا درآمد.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۰۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی آمرکاشی اظهار کرد: ۲۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته گرامیداشت بسیج با رویکرد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و فعالیت‌های جهادی در مدارس البرز به اجرا درآمد.

برگزاری 20عنوان برنامه‌ به مناسبت هغته بسیج در مدارس

وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، توزیع کتاب‌های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، تجلیل از فرهنگیان جهادی در طرح واکسیناسیون کووید ۱۹، گلباران مزار شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم از جمله برنامه‌هاست.

این مسئول با اشاره به اینکه محور برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در حوزه آموزش و پرورش را بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل می‌دهد، بیان کرد: دانش‌آموزان به‌عنوان بخش مهم جامعه تحت پوشش آموزشی و تربیتی معلمان قرار دارند، لذا مدارس در تبیین گام دوم انقلاب نقش محوری دارند.

آمرکاشی گفت: آموزش و پرورش در شگل‌گیری تمدن نوین اسلامی نقش ویژه‌ای دارد و در این بین معلمان می‌توانند جهادگونه عمل کنند، زیرا بیانیه گام دوم انقلاب مظلوم مانده است.

آمرکاشی تصریح کرد: به‌منظور گرامیداشت هفته بسیج که یادگاری ماندگار از معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است، ۲۰ برنامه فرهنگی ـ تربیتی با شعار «بسیج پاره تن من است» در حوزه بسیج فرهنگیان استان البرز برنامه‌ریزی و درحال اجراست.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه البرز در ادامه به نقش مهم بسیج در باور به حقیقت انقلاب پرداخت و افزود: بسیجی ناب کسی است که به حقیقت انقلاب اسلامی و مسیر قرآنی آن باور دارد.

آمرکاشی گفت: آنچه در بحث بسیج باید توجه شود، تقویت نقاط قوت‌ در شناخت چالش‌ها و موانع و در یافتن راهکار برای رفع این چالش‌هاست.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز یک حقیقت روشن است، حق در آن تبلور یافته است و به‌عنوان راه انبیا(ع) و به‌عنوان حقیقتی که از متن قرآن و اسلام ناب نشئت گرفته، مطرح است و باید باور به این حقیقت را افزون کرد.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه البرز همچنین باور به روحیه جهادی را متذکر شد و تأکید کرد: جهاد تنها در شعار خلاصه نمی‌شود و آن جهادی که انتظار می‌رود در بصیرت، ایمان، عبادت، خداباوری و خداترسی نهفته است.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار