خبرهای داغ:

اجرای 1000 عنوان برنامه برای هفته بسیج در شهر اصفهان/برگزاری ۵۶ یادواره شهید در استان اصفهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) گفت: به طور کلی هزار عنوان برنامه در پایگاه ها و واحدهای ناحیه های امام صادق برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۷۰۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزرای بسیج از اصفهان؛ سرهنگ پاسدار محمد نصر اصفهانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: ناحیه امام صادق مانند سال های گذشته برنامه های مختلفی را به منظور هفته بسیج برنامه ریزی کرده  است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) با بیان اینکه تجلیل از بسیجیان یکی از برنامه هاست، تصریح کرد: به مدت سه روز پاسداران ما در این ناحیه به اتفاق مسئولان در ۴۶۰ پایگاه که در این ناحیه داریم، حضور یافته و با فرمانده پایگاه ها دیدار  و هفته بسیج را به وی و بسیجیان پایگاه ها تبریک خواهند گفت.
وی با اشاره به شعار این هفته بسیج که «بسیج پاره تن مردم است»، گفت: برگزاری جشنواره سرود با عنوان سرودچکامه مقاومت با شرکت ۷۰ گروه سرود یکی دیگر از برنامه های این ناحیه است.

*برگزاری 56 یادواره شهید ابروی محله

نصر اصفهانی در مورد دیگر برنامه هایی که این ناحیه برای هفته بسیج برنامه ریزی کرده است، ادامه داد: ۵۶ یادواره شهید ابروی محله، ۸۰ عنوان مسابقات ورزشی در محلات و در ۲۵۰ محله داریم که هر محله یک برنامه شاخص برگزار خواهد کرد.

وی افزود: رزمایش سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده در سطح محلات یکی دیگر از برنامه هاست که این برنامه به اعتلای خانواده و پیشگیری از آسیب ها در خانواده کمک می کند.

*در ۵۰ مسجد اکران فیلم های ارزشی را داریم 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) با بیان اینکه ۶۰ قرارگاه محله موفق مورد تجلیل قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: در ۵۰ مسجد اکران فیلم های ارزشی را داشته و همایش اقتدار بسیج در پنجم اذر برگزاز خواهد شد.

وی در مورد دیگر برنامه های این ناحیه در هفته بسیج بیان کرد: ۵۰ جشن و نمایشگاه فرهنگی، اعزام گروه ها ی جهادی، برپایی ۵۰ میز خدمت و ۱۲ ایستگاه اوا و نما از دیگر برنامه هاست.

محمد نصر اصفهانی گفت: برگزاری گشت های رضویون در روز پنجشنبه ۴ آذر، برگزاری مسابقات علمی فرهنگی در ۸۰ محله، برپایی ۱۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارگاه اشتعال زایی که بویژه در اطراف اصفهان برگزار خواهد شد، از جمله برنامه های دیگر است.

*هزار عنوان برنامه در هفته بسیج برنامه ریزی شده است

نصراصفهانی گفت: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم که حدود ۱۰ منزل در این هفته در شهرستان اصفهان ساخت و بازسازی ان در حال انجام است.

وی در ادامه بیان کرد: افتتاح صندوق های قرض الحسنه در سطح ناحیه امام صادق یکی دیگر از برنامه های ناحیه امام صادق در هفته بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) با اشاره به برنامه های دیگری که این ناحیه برای هفته بسیج برنامه ریزی کرده است، گفت: به طور کلی هزار عنوان برنامه در پایگاه ها و واحدهای ناحیه های امام صادق برگزار می شود.

محمد نصر اصفهانی با اشاره به اقدامات بسیج در مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: یکی از اتفاقات مهم تشکیل واکسیناسیون توسط بسیج بود که دو مرکز در ناحیه امام صادق ایجاد شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار