کارگاه تولیدی ماهرخ به همت بسیجیان حوزه ۲۱۲ حضرت سمیه (س) با حضور سردار حیدرنیا فرمانده سپاه البرز و با هدف اشتغال زایی برای زنان بی سرپرست و بدسرپرست افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۱۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، کارگاه تولیدی ماهرخ به همت بسیجیان حوزه ۲۱۲ حضرت سمیه (س) با حضور سردار حیدرنیا فرمانده سپاه البرز و با هدف اشتغال زایی برای زنان بی سرپرست و بدسرپرست افتتاح شد.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه در هفته بسیج شاهد افتتاح کارگاه های اشتغال زایی در سطح استان هستیم، اظهار داشت: تولیدی پوشاک ماهرخ به همت خواهران حوزه ۲۱۲ حضرت سمیه(س) راه اندازی شده و تعدادی از زنان سرپرست خانواده مشغول کار شده اند و امیدواریم روز به روز بر رونق کارگاه اضافه شود.

وی افزود: هدف و الویت بسیج ایجاد اشتغال های کوچک به تعداد زیاد و پایداردر سطح البرز است، د استان البرز متاسفانه افراد محروم و نیازمند زیاد ساکن هستند و چون استان حاشیه نشینی است ومتناسب با رشد جمعیت زیرساخت ها ارتقا پیدا نکرده است،  ما در حوزه تولید اشتغال های خرد برای افراد نیازمند باید تلاش های بیشتری انجام دهیم و تلاش داریم با به کارگیری همه ی ظرفیت های ممکن در استان و استفاده از خیرین و همه  ی نهادهای انقلابی و ظرفیت اعضای بسیج در آینده بتوانیم این قبیل کارها را توسعه دهیم و مشکلات استان را حل کنیم.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها