ساری-فرمانده سپاه کربلا از توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار بسته نوشت افزاری بین نیازمندان خبر داد و گفت:از ابتدای سال جاری تا به امروز۷۸۳ سری جهیزیه به نوعرسان اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۴۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان/ اهدای ۷۸۳ سری جهیزیه به نوعرسان

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در چهارمین روز از هفته بسیج، آئین نهضت کمک‌های مومنانه ظهر امروز  با توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار بسته لوازم التحریر  در ستاد سپاه کربلا برگزار شد.


توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان/ اهدای ۷۸۳ سری جهیزیه به نوعرسان

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک این هفته، با اشاره به کمک‌های مومنانه، از توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار بسته نوشت افزاری بین نیازمندان خبر داد و گفت:  ۶ میلیارد تومان برای بسته‌های معیشتی و ۵۰۰ میلیون تومان هم برای بسته‌های نوزشت افزاری هزینه شده است.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: این بسته‌ها از طریق پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در سطح استان به دست نیازمندان خواهد رسید.

سردار مسلمی در ادامه از برنامه‌های متنوع سپاه کربلا در هفته بسیج هم خبر داد و گفت: افتتاح خانه محروم، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و نیز برنامه‌های علمی و پژوهشی بخشی از برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه کربلا از اجتماع ۳۰ هزار نفری بسیجیان هم خبرداد و اضافه کرد: این اجتماع چهارشنبه سوم آذرماه به عنوان نمایش اقتدار بسجیان در مراکز و مصلا‌های شهرستان برگزار می‌شود.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود  به کمک مومنانه ۱۵۲ میلیارد تومانی  در حوزه‌های مختلف به نیازمندان از ابتدای سال جاری تا به امروز اشاره کرد و یادآور شد: ۸۶ میلیارد تومان در بسته معیشتی و نیز ۲۳ میلیارد تومان در تهیه ۷۸۳ سری جهیزیه نوعرسان هزینه شده است که توسط مردم، پایگاه‌های مقاومت و خیرین عزیز تامین شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها