خبرهای داغ:
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تعمیر این خط ظهر سه‌شنبه به پایان رسیده و تصفیه خانه و پمپاژ وارد مدار شده‌اند و امیدواریم تا ساعت ۱۷ امروز با آبگیری شبکه، مشکل برطرف شود.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۱۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

محمدرضا کرمی نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج افزود: خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری آب اهواز که تامین کننده آب غرب این کلانشهر است از چهار روز پیش به دلیل اجرای عملیات خط فاضلاب دچار شکستگی شده بود.

وی ادامه داد: در چهار روز گذشته تمام راه‌های ممکن برای تعمیر شکستگی با جلوگیری از قطعی آب در این شهر در دستور کار قرار گرفت که به دلیل فرسوده بودن شیرهای آب منتهی به محل شکستگی، آب بندی آن ممکن نبود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، افزود: با بی نتیجه ماندن تمام راه‌های ممکن، خارج کردن تصفیه خانه از مدار و خاموشی پمپ‌ها از ساعت ۶ صبح امروز سه‌شنبه در دستور کار قرارگرفت.

کرمی نژاد، محل شکستگی این خط را تقاطع خیابان انقلاب و شیخ بهایی اعلام کرد و ادامه داد: از ساعت ۶:۳۰ با کاهش فشار آب در شبکه، تعمیر خط لوله آغاز و در نهایت این شکستگی تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تعمیر شد.

وی افزود: با تعمیر خط شکسته شده، تصفیه خانه وارد مدار شد و پمپاژ آب به شبکه از سر گرفته شد ولی به دلیل اینکه شبکه چند ساعت خالی بوده است، آب گیری کامل شبکه چند ساعت زمان نیاز دارد.

کرمی نژاد، با توصیه به صرفه جویی در مصرف آب ادامه داد: با آب گیری شبکه، به مرور مشکل افت فشار و قطعی آب در کل اهواز برطرف می‌شود. در صورت صرفه جویی در مصرف آب در ساعت های آتی، آب گیری شبکه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، افزود: امیدواریم تا ساعت ۱۷ بخش عمده این مشکل برطرف شود.

روابط عمومی شرکت و آب و فاضلاب اهواز عصر دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل پاره‌ای تعمیرات و رفع شکستگی خط انتقال ۶۰۰ میلیمتر آب غرب اهواز، مناطق غربی شهر از ساعت ۲۳ یکم آذر تا ۶ صبح روز دوم آذر، دچار افت فشار و یا قطعی آب خواهند شد. همچنین در این ساعات سایر مناطق شهر اهواز با افت فشار کمتری روبه رو خواهند شد لذا از کلیه شهروندان خواهشمندیم نسبت به ذخیره سازی و مدیریت مصرف آب اهتمام ورزند.

از صبح امروز مناطق مختلف اهواز در شرق و غرب این شهر با قطعی و افت آب روبه رو شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها