فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:همزمان با هفته مبارک بسیج،۴۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی با مشارکت بسیج سازندگی در سراسر استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۶۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

افتتاح ۴۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل همزمان با هفته مبارک بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آیین افتتاح گلخانه خیاوچایی روستای بارزیل شهرستان مشگین شهر اظهار کرد:همزمان با هفته مبارک بسیج،۴۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در سراسر استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد:مردم یاری و مردم داری در اولویت های بسیج و سپاه است و بسیج با تمام وجود در خدمت مردم می باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد:اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و برای تحقق این امر مهم و خطیر باید همگان تلاش کنیم.

محمدی اصل افزود:بسیج به عنوان پاره تن مردم در تمام شرایط سخت و دشوار کشور در کنار مردم است و خدمتگزاری به ولی نعمتان انقلاب را افتخاری بزرگ می داند.

وی گفت:دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود با ما بر نمی‌دارد و در هشت سال دفاع مقدس با جنگ نظامی همه فشارهای خود را تحمیل کرده و اکنون با جنگ نرم و جنگ اقتصادی می‌خواهند مردم را در فشار قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد:امروز بسیج تهدیدها را به فرصت‌ تبدیل می کند و این مولود انقلاب اسلامی چه در جنگ دفاع مقدس و چه در جنگ اقتصادی تمام عیار،حضور بسزایی دارد.

محمدی اصل ادامه داد:هفته مبارک بسیج نماد غرور و عزت ملی است و تشکیل این مجموعه انقلابی‌ و توانمند نتیجه تدبیر ارزنده و حکیمانه امام راحل (ره) است.

ارسال نظرات