خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند خبر داد

کلاهبرداری ۴۷ میلیارد تومانی یکی از نمایندگی ایران خودرو در نهاوند

نهاوند-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از کلاهبرداری ۴۷ میلیارد تومانی یکی از نمایندگی ایران خودرو نهاوند از مردم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۳۳۰۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس آزادبخت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از نمایندگی شرکت ایران خودرو نهاوند از مردم ۴۷ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است، اظهار داشت: در این رابطه ۲۲٠ شکایت توسط شاکیان به دستگاه قضایی ارجاع شد، که از این تعداد شکایت ۱۹۶ نفر مورد قبول واقع شد و شکایت ۲۴ نفر دیگر به علت اینکه واجد شرایط کیفری نبوده‌اند و بحث حقوقی بوده است به دادگستری ارجاع شده است.

وی گفت: حسب دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه به شکایات کثیر الشاکی باید فورا رسیدگی شود، طی مدت ۴ ماه از آغاز شکایت شکات این پرونده ۲ هزارو 500 صفحه‌ای بررسی و رسیدگی شده است و رأی قضایی آن در روزهای آینده صادر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: برای متهم اصلی این پرونده به عنوان کلاهبردار و پدرش نیز به عنوان معاونت در کلاهبرداری کیفر خواست، درخواست شده است.

وی بیان کرد: این افراد خود را صاحب نفوذ در شرکت ایران خودرو معرفی کرده‌اند و با جذب پول مردم، به آنها قول تحویل خودرو داده‌اند.

آزادبخت افزود: امتیاز نمایندگی شرکت ایران خودرو که در اختیار این شخص قرار داشت لغو شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار