خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

سیستم بانکی باید از دلالی به سرمایه‌گذاری تبدیل شود

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کشور سیستم بانکی است که باید از دلالی به سرمایه‌گذاری تبدیل شود، بانک‌ها نباید وارد بورس شوند.
کد خبر: ۹۳۹۳۳۱۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی‌بابایی در نشست صمیمی و هم‌اندیشی نخبگان حوزه تولید و صنعت که به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: هیچ کاری بالاتر از ایجاد اشتغال نیست، بسیجی واقعی کسانی هستند که اشتغال ایجاد کردند.

وی افزود: نظام با مردم سرپا است، باید رضایت مردم در تمام زمینه‌ها جلب شود، مسئولان اگر صد قدم برای مردم بردارند خدمت است اما اگر یک قدم برای خود بردارند، خیانت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: روز گذشته ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه راه‌آهن همدان _ملایر واریز شده است.

وی ادامه داد: هر مدیری که در استان خوب کار کرده باید بماند، هر مدیری هم کار نکرده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند از او تشکر می‌کنیم اما باید کنار برود.

حاجی بابایی تصریح کرد:تخلفات در پروژه‌های استان همدان وجود دارد، باید آنها را حل کنیم اما نباید تخلفات باعث حذف سرمایه‌گذاری در استان شود.

وی عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کشور سیستم بانکی است که باید از دلالی به سرمایه‌گذاری تبدیل شود، بانک‌ها نباید وارد بورس شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات