خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: برای اولین بارهمایش نماز در سطح رده های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی ابلاغ شده است.
کد خبر: ۹۳۹۳۳۲۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱

به گرارش خبرگزاری بسیج مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما  گفت: برای اولین بارهمایش نماز در سطح رده های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان شمالی ابلاغ شده است.

 

وی اظهارکرد: در بین نعمت های الهی برجسته ترین نعمت نماز است چرا که انسان با آن به تعالی معنوی می رسد.


زحمتکش تصریح کرد: برحسب تاکید وبیانات مقام معظم رهبری درراستای تعالی بخشی و فراهم کردن بستر معنوی اقامه نماز، همایش نماز برای اولین بار درمجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابلاغ شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: این همایش با شعار نماز،نماد قدرت واقتدار معنوی در سپاه است در مجموعه سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی برگزار می شود.


وی افزود: هدف از برگزاری  این همایش جهت  بهترفراهم  شدن وبسترسازی اقامه مطلوب نماز در مجموعه سپاه و نیز با هدف ارزیابی اثربخشی  معنوی نماز در مجموعه سپاه برگزار می شود.


وی افزود: همچنین برگزاری این همایش مقدمه ای برای برگزاری اجلاس سراسری نماز است.


مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع)  اظهار کرد: امروزخوشبختانه  در مجموعه سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی با مساعدت فرماندهان اقامه نماز برگزار می شود که نشان از همت عزیزان برای برگزاری هر چه مطلوب تر نماز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها