همایش سران طوایف،عشایر وبسیجیان در حوزه عشایری بخش بنت شهرستان نیکشهر

نیکشهر/بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج همایش سران طوایف، عشایر و بسیجیان با محوریت بصیرت افزایی وحدت اقوام و مذاهب در نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۵۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش سران طوایف، عشایر و بسیجیان با محوریت بصیرت افزایی وحدت اقوام و مذاهب در حوزه مقاومت بسیج عشایری بخش بنت شهرستان نیکشهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اکبر صفوی در این مراسم گفت:عشایر با فرهنگ غنی خود هموراه مدافع کشور بوده و در صحنه های مختلف انقلاب همواره درخشیده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با بیان اینکه میان انقلاب و عشایر پیوند ناگسستنی وجود دارد، اظهار کرد: طوایف و عشایر همواره با آرمان های بلند انقلاب و ولی امر مسلمین تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای دفاع از کیان اسلامی اعلام کرده اند.

مولوی قاضی زاده امام جمعه بخش بنت شهرستان نیکشهر با اشاره به اینکه تاریخ نشان داده کلیه شکست ها به دلیل ایجاد تفرقه بین مردم به وجود آمده افزود: زمانی که کلیه طوایف و عشایر وبسیجیان یک هدف داشته باشند هیچ قدرتی توانایی مقابله با آن‌ها را نخواهد داشت و قطعا پیروز خواهد شد.

وی تصریح کرد: بسیج از ابتدای جنگ توسط مردم ولایتمدار شکل گرفت و اکنون به یک فرهنگ ماندگار تبدیل شده است و باید این فرهنگ در تمام دوران جاودان و زنده بماند.

پاسدار پرویز کدخدایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باقری بخش بنت ناحیه نیکشهر در ادامه با بیان اینکه دشمنان از این وحدت و یکپارچگی مردم در هراسند و همیشه به دنبال تفرقه افکنی هستند، خاطر نشان کرد: مهمترین ارزش دفاع مقدس، حضور بسیج و روحیه بسیجی و بعد مردمی بسیج بود که با روحیه ایثار، گذشت و برادری نشان دهنده اوج ارزشهای اسلامی در دفاع مقدس بود.

درپایان همایش از ۳خانواده شهید به همراه اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات