فرمانده سپاه گوهرنگ گفت: به مناسبت هفته مبارک بسیج بیش از۶۰ عنوان برنامه در رده های مقاومت شهرستان کوهرنگ اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۶۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عزیز موسایی با تبریک مبارک بسیج افزود:در پنجم آذر سال ۵۸ به فرمان امام راحل (ره) بسیج مستضعفین با هدف بهره‌گیری و ساماندهی ظرفیت‌های مردمی تشکیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گوهرنگ، اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین یکی از پنج نیروی سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی است و از جمله مأموریت های بسیج، جذب، آموزش،سازماندهی ومدیریت بسیجیان در سطح کشوراست.

وی به اقدامات ارزشمند بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: با استفاده از تجربه ارزشمند پیشکسوتان ، نوگرایی و جوان‌گرایی در تمام عرصه‌ها، انجام کار بزرگ در مدت کوتاه و تبدیل تهدید به فرصت از راهبردهای بسیج است.

سرهنگ موسایی تصریح کرد: پیشتازی در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، همچنین بصیرت افزایی و معنویت دینی از دیگر راهبردهای بسیج می باشد، اقشار مختلف بسیج در عرصه های انقلاب با روحیه بسیجی و اقدام جهادی در خدمت مردم ولایتمدار،نظام و انقلابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گوهرنگ، با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند"مسجد سنگر است" گفت: پایگاههای مقاومت بسیج در بسیاری مساجد،حسینیه ها و امامزادگان مستقر هستند، با تشکیل جلسات و بهره مندی از همفکری و همکاری ائمه ی جماعات و هیأت امناء، در جهت خدمت به مردم منشاء بسیاری از برکاتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گوهرنگ، اشاره به اینکه بسیج معجزه حضرت امام خمینی(ره)است، اظهار داشت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا فعالیت خود در خلیج فارس افزایش داد که بعد از آن حضرت امام خمینی(ره)در یک اقدام هوشمندانه فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند، بسیج در همه بحران ها فعالیت شبانه روزی دارد.

سرهنگ موسایی به جهانی شدن تفکر بسیجی اشاره کرد و  ادامه داد: امروز ملت های مسلمان و استکبار ستیز از تفکر و تجربه بسیج استفاده می‌کنند از جمله حزب الله لبنان، حشدالعشبی عراق،انصارالله یمن ... که همه این‌ها متکی به اندیشه حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج "بسیج پاره تن مردم است" می باشد، گفت: بسیج در حوزه های مختلف خدمات متنوعی فرهنگی، اجتماعی، امدادی، پزشکی ... انجام داد و این اقدامات همچنان استمرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گوهرنگ، پویش نذر خون، یادواره شهدا، تجدید بیعت و میثاق با شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، ویزیت رایگان پزشکی،کمک های مومنانه و تقدیم بسته های معیشتی به نیاز مندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا، از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج سال 1400 در سطح شهرستان کوهرنگ می باشد.

ارسال نظرات