خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری باید امور را به دست مردم سپرد چون قطعاً حضور مردم در همه عرصه‌های مختلف باعث موفقیت‌های بیشتر در حوزه مدیریت می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۳۶۹۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

خلیلیان پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نمایش اقتدار ۱۰ هزارنفری بسیجیان استان خوزستان همزمان با سراسر کشور با و حضور مسئولان استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه توکل بر خدا، رهبری روحانیت معظم و در رأس آنها امام راحل و خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری و با حضور مردم به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی صحنه جدیدی در تاریخ کشور ایجاد و عزت سیاسی بعد از دو قرن به کشور برگشت، تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب این نظام برای قانون اساسی، انتخاب ریاست جمهوری، مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس و دیگر صحنه‌ها تکیه بر رأی و نظر مردم داشته است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس حضور مردم و نیروهای بسیجی باعث موفقیت شد، بیان کرد: برای امور مختلف حضور مردم بسیار اهمیت دارد و می‌توان با حمایت آنها به تحقق اهداف نظام نزدیک شویم.

وی عنوان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری باید امور را به دست مردم سپرد چون قطعاً حضور مردم در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باعث موفقیت‌های بیشتر در حوزه مدیریت این بخش‌ها می‌شود.

استاندار خوزستان تأکید کرد: این اطمینان خاطر را به مردم می‌دهم که دولت اسلامی، فسادستیز و انقلابی با تکیه بر حمایت مردم مشکلات را حل می‌کند و شاهد تحقق اهداف نظام در زمینه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها