مسئول قرارگاه فرهنگی حوزه بسیج شهدای بدر اراک گفت:

جانبازان مدافع حرم چشم و چراغ امت اسلامی/لزوم معرفی الگو های ایثار و شهادت به نسل جوان امروز

هادی خسروی منش گفت: الگو پذیری و معرفی اسوه های ایثار و شهادت امروز یک ضرورت مهم است که باید به بهترین شکل به نسل جدید منتقل شود.
کد خبر: ۹۳۹۴۲۹۹
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک ؛هادی خسروی منش مسئول قرارگاه فرهنگی حوزه بسیج شهدای بدر اراک به همراه بسیجیان حوزه شهدای بدر،با حضور در منزل  جانباز 70 درصد مدافع حرم حسین رفیعی نیا گفت:موفقیت در ماموریت های بسیج نیازمند تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی است که اسوه های ایثار و شهادت بهترین الگو برای نسل جوان است.

وی افزود:هجمه های تبلیغاتی دشمن امروز بیش از گذشته جوانان جامعه ما را مورد هدف قرار داده است، انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری برای ساخت جامعه ای متعالی امروز باید دغدغه بیشتری مد نظر قرار بگیرد.

خسروی منش با بیان اینکه بسیج همواره در مقابل تهاجمات دشمن سینه خود را سپکرده است افزود: بسیج از بطن مردم است و آمادگی خود را برایمیدان داری و حرکت به سوی هدف های ارزشمند انقلاب اسلامی را با روحیه جهادی و انقلابی دنبال می کند.

مسئول قرارگاه فرهنگی حوزه بسیج شهدای بدر اراک خاطر نشان کرد:بر افراشتن پرچم استواری همراه با اخلاق و معنویت یکی از راهبرد های مهم بسیج است که تلاش می شود با بکارگیری نیروهای پای کار و انقلاب اهداف خود را محقق نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات