معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص):

تفکر بسیجی مانع تحرکات و شیطنت‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه و جهان می شود

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: نهادینه‌سازی مرام و تفکر بسیج و بسیجی رمز پیروزی و غلبه بر دشمنان و جلوگیری از تحقق اهداف آنان است.
کد خبر: ۹۳۹۴۵۴۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تفکر بسیجی به اقصی نقاط جهان صادر شده و روز به روز در حال توسعه و گسترش است.
سردار محمدجعفر اسدی در رزمایش اقتدار بسیجیان استان تهران که با حضور جمع کثیری از بسیجیان در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: نهادینه‌سازی و گسترش تفکر بسیجی به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی عامل اصلی دشمنی‌های مخالفان نظام است. وی افزود: مرام بسیجی همان نعمتی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی برای کشورمان به ارمغان آورد و اکنون در گام دوم انقلاب نه تنها در ایران بلکه در عراق، افغانستان، سوریه، یمن، لبنان و اقصی نقاط جهان بسط و گسترش یافته و در حال تکثیر است.
معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: تعمیق تفکر بسیجی می‌تواند از پس شیطنت‌های آمریکا شیطان بزرگ در منطقه خاورمیانه و خارج از آن برآید و مانع تحقق اهداف شیطانی آن شود.
سردار اسدی پیروزی و غلبه بر دشمنان را در گرو هر چه بیشتر نهادینه‌سازی این فرهنگ خواند و تاکید کرد: ریشه اصلی مشکلات و اعمال فشارهای دشمن علیه ملت و کشور ایران نیز ناشی از ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی در ایران است.
وی افزود: امام حسین (ع) به عنوان بزرگ بسیجی عالم با سر دادن شعار "هیهات من‌الذله" نشان دادند با تحمل فشارها و مشکلات می‌توان بر دشمن غلبه کرده و بر تهدیدات آن فائق آمد.
معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) تصریح کرد: یقینا وعده امام خمینی (ره) تحقق یافته و این قرن، قرن اسلام است و اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌نشاند.

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار