نشست شهردار با فرماندهان پایگاه های تابعه شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۹۴۵۵۹
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهدالرضا علیه السلام، حسین حسامی در نشست شهردار با فرماندهان پایگاه های تابعه شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزارشد، افزود: بسیج یک مکتب، رویکرد، چشم انداز و تفکر است، وقتی در قالب بسیج روحیه ایثار و از خود گذشتگی ظهور می کند بسیجی در میدان دفاع مقدس حماسه می آفریند.

 

وی اضافه کرد: در حوزه سازندگی و زیرساختی وقتی تفکر بسیج به میان می آید، بسیجیان پیشرو و پیشگام هستند، همچنین در زمان بحرانها و کمک به مردم در حوادث سیل و زلزله و.. نیز بسیجی مرد میدان است.

 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهرمشهدالرضا(ع) تصریح کرد: در مجموع نگاه و روحیه بسیجی این است که در هر قالبی که باشد کار را با تاسی از دین و مذهبی که پایبند به آن است باید به درستی انجام دهد.

 

حسامی ادامه داد: بسیج شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد الرضا(ع) در حوزه های مختلف کمک های مومنانه، رزمایش های مواسات و مدیریت شرایط سخت ویروس کرونا فعالیت های چشمگیری داشته است.

 

وی با بیان اینکه بسیج در حوزه مدیریت شهری نیز به صورت فنی و تخصصی حضور دارد، خاطرنشان کرد: مهمترین هدفگذاری بسیج کارمندان به خصوص در مدیریت شهری تربیت کارکنانی در تراز انقلاب اسلامی است.

 

رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهرمشهدالرضا(ع) گفت:اگر افتخار خدمت در مجموع خدوم شهرداری را داریم و در کنارش افتخار بسیجی بودن را نیز داراهستیم، نباید در خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم از هیچگونه تلاشی کوتاهی کنیم.

 

حسامی ادامه داد: بسیجیان در مناطق و سازمانها بازوان اجرایی و تخصصی مجموعه در خدمت رسانی به مردم هستند.

 

وی اضافه کرد: بسیجیان شهرداری و شورای اسلامی مشهد الرضا(ع) طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) که می فرمایند «بسیج نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها است» هرجایی که مدیریت شهری نیاز داشته برای کمک ورود پیدا کرده و پای کار بوده اند و با تمامی سختی هایی که وجود داشته نگذاشته اند پرچم برزمین بماند و همه جا نمونه بوده و نمونه خواهند بود.

 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهدالرضا(ع) افزود: بسیجیان ما هرجا که نیاز بوده از توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان، توزیع بسته های بهداشتی میان جانبازان در دوران کرونا و اقدامات جهادی برای رفع محرومیت حضور داشته و همچنان پای کار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها