فرمانده سپاه ناحیه اراک:

۹واحد مسکونی ایتام و معلولان جسمی و حرکتی در روستاهای اراک به بهره برداری رسید

سرهنگ مهجوری گفت: به مناسبت هفته بسیج بهره برداری از ۹ واحد مسکونی ایتام و معلولان جسمی و حرکتی در روستاهای این شهرستان با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون ریال برای هر واحد آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۶۲۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته بسیج سالن ورزشی روستای میچان در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۵۰ مترمربع و ۵۰ متر مربع اتاق، سرویس و رختکن به بهره برداری رسید که برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح ورزشی ۱۵ میلیارد ریال توسط سپاه پاسداران استان مرکزی و بقیه توسط دهیاری و شورا و شهرداری ساروق تامین شده‌ است.

مهجوری گفت: در راستای افزایش نشاط اجتماعی، امیدآفرینی ، توسعه و تقویت فرهنگ ورزش به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با همکاری و مشارکت بخشداری بخش ساروق، شورای بخش و دهیاری روستای میچان این طرح ساخته و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته بسیج بهره برداری از ۹ واحد مسکونی ایتام و معلولان جسمی و حرکتی در روستاهای این شهرستان با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون ریال برای هر واحد آغاز شد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: ۲۰ بسیجی جهادگر با میانگین  پنج روز برای اجرای تاسیسات، نصب اسکلت و اقدامات کارگری و بنایی برای ساخت و بهره برداری از این واحدها فعالیت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰۹ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی در اراک شده و همچنین بیش از ۱۳۲ هزار بسته معیشتی در سطح اراک به همت جهادگران بسیجی توزیع شده است.

انتهای پیام 

ارسال نظرات