زنجان-مسئول بسيج جامعه پزشكي زنجان گفت:بسيجيان در طرح شهيد سلیمانی همانند دوران دفاع مقدس خوش درخشيدند.
کد خبر: ۹۳۹۴۶۷۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان؛جلسه هیات اندیشه‌وزر بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدي(عج) ،رئیس و برخی اعضاء و هیات اندیشه‌وزر بسیج جامعه پزشکی استان در سالن رازی مرکز آموزشی درمانی آیت الله موسوی برگزار شد. 

 

بسيجيان در اجراى طرح شهيد سلیمانی همانند دوران دفاع مقدس خوش درخشيدند

در این مراسم رئیس بسیج جامعه پزشکی استان ضمن تبریک هفته بسیج به اعضاء، یاد و خاطره دلاور مردان بسیجی در 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

  

دکتر مشهود تقی‌لو حضور بسیجیان عزیز در طرح بزرگ سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی را، جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، به مثابه دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: حضور بی‌ادعا و ایثارگران بسیجیان در پایگاه‌های واکسیناسیون و منازل مبتلایان و حمایت از ایشان ستودنی‌ست. 

 

این مدرس دانشگاه تلاش بسیجیان را در راه خدا و در جهت رضای حق‌تعالی ذکر کرد و گفت: بسیجیان همواره و در همه امور تلاششان باید در راه رضای خدا باشد و این خلوص نیت بسیجیان بوده که در طول زمان ایشان را محبوب‌تر و پایدارتر نموده است.

 

در ادامه، اعضاء هیات اندیشه‌ورز به طرح دیدگاه و نظرات خود پرداختند. 

 

سرهنگ دکتر عباس بابایی معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان در ادامه برنامه با تبریک هفته بسیج، روحیه ایثارگری و بسیجی را تنها راه برون‌رفت از مشکلات کنونی کشور بیان کرد و از همه بسیجیان فعال در بسیج جامعه پزشکی به خصوص طرح سردار شهید سلیمانی قدرداني نمود.

 

در پایان برنامه و با توجه به شرایط کرونایی، از 8 نفر از بسیجیان فعال در طرح سردار شهید سلیمانی به نمایندگی از 64 بسیجی فعال در این عرصه، تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات