زنجان-فرمانده سپاه شهرستان زنجان گفت: یکی از برنامه‌های مهم سپاه و بسیج در گذشته، در حال حاضر و آینده توسعه فعالیت‌های تربیتی و معنوی است.
کد خبر: ۹۳۹۴۸۲۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان؛ سرهنگ محسن سهندی امروز در مراسم میقات صالحین در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برنامه میقات صالحین به مناسبت هفته بسیج با حضور حلقه‌های میقات صالحین برگزار شده است.

 

توسعه برنامه هاي تربيتي و معنوي،از اولويت هاي بسيج است

 

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم و اولویت دار سپاه و بسیج به منظور کمک به کادرسازی ۸ تا ۱۰ میلیون جمعیت جوان مومن، متعهد و پای کار اجرای برنامه‌های تربیتی میقات صالحین است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه میقات صالحین با حضور حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت خواهر و برادر با شور انقلابی در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان برگزار شد.

 

فرمانده سپاه شهرستان زنجان با اشاره به حضور پایگاه‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در برنامه میقات صالحین، یادآورشد:  یکی از برنامه‌های مهم سپاه و بسیج در گذشته، در حال حاضر و آینده توسعه فعالیت‌های تربیتی و معنوی است.

 

سهندی بیان داشت: بسیج بر اساس سند ۱۰ ساله درصدد اجرای برنامه‌های تربیتی، دینی و معنویت افزایی در بین جوانان و نوجوانان محسوب می‌شود.

 

وی گفت: این برنامه‌ها در آینده پرشورتر برگزار می‌شود تا روند توسعه‌ای فعالیت‌های بسیج را بیشتر شاهد باشیم.

ارسال نظرات