خبرهای داغ:
حجت الاسلام موسوی ترور دانشمندان هسته ای از جمله شهید فخری زاده و شهریاری ها توسط منافقین و مستکبرین را محکوم کرد و گفت: رویش های ایران اسلامی با این ترور ها قطع نمی شود.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۱۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام موسوی، معیار تشخیص درجه مومنین را اخلاص دانست و بیان کرد: انسانی که می خواهد از نفس خود رهایی یابد باید از اخلاص بالایی برخوردار باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: مواظبت از اعمال باید در همه امورات باشد به طوری که با رعایت بیشتر سرچشمه های حکمت و بصیرت برایش گشوده می شود.

حجت الاسلام موسوی بسیج را لشگر مخلص خدا دانست و گفت: بسیج باید در تمامی عرصه هایی که جامعه و مسلمین به آن نیاز دارد در صحنه باشد.

امام جمعه شهرستان آوج به پیام رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: بسیج متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست و کسانی که این شجره طیبه را مورد هجمه قرار می دهند در غفلت قرار دارند.

حجت الاسلام موسوی آحاد جامعه را که دل در این نظام دارند را بسیجی دانست و گفت: امروزه تفکر بسیج با عنایت الهی و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت در جهان گسترش یافته است و ایران اسلامی الگوی جهانیان آزادی خواه شده است.

امام جمعه شهرستان آوج بیان کرد: بسیج تاریخ مصرفش به امروز و فرداها خلاصه نمی شود بلکه تا زمانی که بشریت در روی زمین وجود دارد ادامه می یابد و در همه عرصه ها تبلور داشته است.

موسوی در ادامه خاطر نشان کرد: تفکر بسیج توسط امام عظیم الشان احیاء شد.

وی ترور دانشمندان هسته ای از جمله شهید فخری زاده و شهریاری ها توسط منافقین و مستکبرین را محکوم کرد و گفت: رویش های ایران اسلامی با این ترور ها قطع نمی شود.

امام جمعه شهرستان آوج به پرداخت های نجومی برای برخی مسئولین اشاره کرد و افزود: در مملکت اسلامی داشتن این چنین حقوق هایی به صلاح نیست و توسط عده ای فاسد انجام می گیرد که امیدواریم توسط قوای سه گانه رسیدگی شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها