سردار کریمی با تأکید بر اینکه بسیج نماد ما می‌توانیم در عرصه های مختلف است،گفت: بسیجیان با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی موفقیت های چشمگیری در عرصه های مختلف به ماندگار گذاشته اند.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۳۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع بسیجیان پایگاه بسیج امام علی(ع) اراک اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری به بسیجیان افق تازه‌ای در پیش روی جوانان بسیجی و فصل تازه ای از شروع فعالیت های بسیج برای خدمت به مردم و نظام اسلامی آغاز کرد و موجب تقویت انگیزه جوانان بسیجی برای ادامه مسیر تحقق تمدن اسلامی شد.

وی افزود: امروز بسیجیان با تکیه بر رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی و عمل صالح مستحکم تر از گذشته و با عزمی راسخ و برنامه ریزی دقیق در راستای تحقق مولفه های بیانیه گام دوم انقلاب شتابنده حرکت خواهد کرد و از فرصت تشکیل دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای تشکیل دولت اسلامی استفاده می کنند.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه بسیج نماد ما می‌توانیم در عرصه‌های مختلف است، گفت: بسیجیان با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی موفقیت های چشمگیری در عرصه های مختلف به ماندگار گذاشته اند.

وی با بیان اینکه پایه فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج، مسجد است، افزود: امروز تقویت مسجد محوری و پایگاه های بسیج اولویت مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود چراکه انقلاب اسلامی بر پایه مسجد است.

سردار کریمی ادامه داد: برای تحقق بیانه گام دوم انقلاب نیازمند احیای پایگاه‌های بسیج و رویکرد مسجد محوری هستیم که در سپاه برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت در این راستا هدف گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل ۷۰۰ صندوق قرض الحسنه مردم پایه با محوریت مساجد از جمله اقدامات برای رفع مشکلات معیشتی مردم و ایجاد اشتغال است، گفت: بیش از ۲۱۰۰ فرصت شغلی عمدتا پایدار از این طریق ایجاد شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی  خاطر نشان کرد: سازماندهی بیش از یک هزار و ۲۵۰ گروه جهادی به استعداد ۲۵ هزار جهادگر بسیجی و اجرای بیش از ۱۶۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان در طی ۵ سال اخیر از دیگر اقدامات است و مساجد نقش مهمی در هدایت و سازماندهی جهادگران داشته اند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات