فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع):
سرهنگ پاسدار احسان علیزاده گفت: در واقع ما باید بدانیم هرجا نام بسیج را می بریم یعنی تبلور فرهنگ اهل بیت(ع) و این یعنی یک رسالت بزرگ که برعهده داریم.
کد خبر: ۹۳۹۵۰۷۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار احسان علیزاده در پیش از خطبه های نماز جمعه، ضمن تبریک هفته بسیج  به تمام بسیجیان و خانواده های شهدای بسیجی و مردم، اظهار داشت:یقین بدانید اگر بر فرهنگ بسیج پافشاری کنیم در هیچ عرصه ای شکست نخواهیم خورد و این انقلاب و نظام به درستی مسیر خود را ادامه خواهد داد اما به شرط دین باوری و داشتن فرهنگ اخلاص، ایثار، اخوت، گذشت و محبت .

بسیج تلبور فرهنگ اهل البیت(ع) است

وی افزود: هر جا نام بسیج برده می شود، نام ایثار و فرهنگ شهادت در آن وجود دارد و در واقع فرهنگ بسیج ریشه در فرهنگ شهادت و اهل بیت (ع)دارد.

وی اذعان داشت:بسیج ریشه در غدیر، بعثت و فرهنگ عاشورا دارد و امروز همه ما وظیفه داریم که بدانیم چه فرهنگی را نمایندگی می کنیم، در واقع ما باید بدانیم هرجا نام بسیج را می بریم یعنی تبلور فرهنگ اهل بیت(ع) و این یعنی یک رسالت بزرگ که برعهده داریم.

وی ابراز  کرد:زمانی که امام خمینی (ره) فرمان شکل گیری بسیج را دادند، نه ناامنی و جنگی بود و نه کسی فکر می کرد، بسیجی قرار است اسلحه در دست بگیرد، در واقع تبلور نام بسیج آن زمان در حوزه جهاد و سازندگی بود و مردم حتی در روزهای تعطیل هم به فکر تلاش و سازندگی بودند و در این میان مهمترین رسالت بسیج را نیز ساختن شهرها و روستاها می دانستند، راه  بسیج، راه شهدا است و راه شهدا هم  راه امام حسین (ع) بود، شهدای ما گوش به فرمان امام(ره) بودند، ما نیز هم همه با هم گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها