خبرهای داغ:
امام جمعه شوش:

دولت قاطعانه با حقوق‌های نجومی برخورد کند

امام جمعه شوش گفت: دولت هرچه سریع‌تر برخورد قاطع با حقوق‌های نجومی را در دستور کار قرار داده و نتیجه این برخوردها از سوی دولت به مردم اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۹۳۹۵۰۷۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳

حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده اصل امام جمعه شهرستان شوش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: موضوع تقوا یکی از ضرورت‌های زندگی انسان است. انسان مؤمن در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب قدم برمی‌دارد.

وی افزود: انسان باید روزانه اعمال خود را مورد محاسبه قرار دهد و اگر خطایی مرتکب شده باید نسبت به تکرار آن جلوگیری نماید.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیزاده با اشاره به یکی از شاخص انسان مؤمن انقلابی افزود: انسان مؤمن و انقلابی دردمند است. نسبت به اتفاقات اطراف خود و جامعه بی تفاوت نیست. انسان مؤمن انقلابی نسبت به درد محرومان جامعه بی تفاوت نیست و جز افرادی هست که در تمامی اتفافات اخیر جامعه در خط مقدم حاضر خواهد شد.

امام جمعه شهرستان شوش بیان کرد: در عرصه دفاع مقدس انسان‌های مؤمن انقلابی در خط مقدم بودند؛ امروزم همین افراد در اتفاقات جامعه همچون سیل، زلزله، کرونا و تدفین اموات کرونایی خط مقدم هستند.

وی به سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفین و هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیجیان کارها را برای رضای خدا انجام می‌دهند و هیچ موقع روحیه و توانایی خود را از دست نخواهد داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیزاده افزود: بسیج هیچ موقع تسلیم مشکلات و سختی‌ها نمی‌شود و در تمامی اتفاقات جامعه به موقع در صحنه حاضر می‌شود. هر زمانی به بسیجیان نیاز داشته باشیم آنها در خط مقدم حضوری فعال خواهند داشت.

امام جمعه شوش به مطالبه رهبر انقلاب در ارتباط با برخورد قاطع با حقوق‌های نجومی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب پنج سال پیش مطالبه برخورد قاطع با حقوق‌های نجومی را کردند اما همچنان شاهد پرداخت حقوق‌های نجومی هستیم. باید این مطالبه رهبر انقلاب جدی گرفته شود.

حجت‌الاسلام علیزاده گفت: انتظار داریم دولت، مجلس و قوه‌قضاییه، این مطالبه مهم رهبر انقلاب را جدی گرفته و برخورد قاطع نسبت به حقوق‌های نجومی داشته باشند. این پول‌های بیت‌المال و مردم نباید به این راحتی در دست افرادی خاص قرار گرفته شود.

امام جمعه شوش بیان کرد: اگر برای برخورد قاطع با حقوق‌های نجومی نیاز به اصلاح قانونی هست باید هرچه سریع‌تر انجام داد. امیدواریم دولت هرچه سریع‌تر برخورد قاطع با حقوق‌های نجومی را در دستور کار قرار داده و نتیجه این برخوردها از سوی دولت به مردم اطلاع رسانی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها