امام‌ جمعه تفرش در گفتگو با بسیج:

سابقه بسیج یک سابقه‌ی اسلامی است

حجت‌الاسلام حاجیلَری: اگر بخواهیم در همه‌ی زمینه‌های مادی و معنوی به اوج قله‌های عزت دست پیدا کنیم هیچ راه و مسیری جز اندیشه بسیج وجود ندارد.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۳۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛ حجت‌الاسلام حاجیلری، امام‌جمعه تفرش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  گفت: بسیج جز آن شجره طیبه صالحی است که امام راحل آن را تأسیس کردند. سابقه بسیج یک سابقه‌ی اسلامی است چرا که در دوران پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت (ع) این تفکر پایه‌گذاری و ارزش‌گذاری شده است. در دوران انقلاب اسلامی تفکر بسیجی در تمام دل‌هایی که دلسوز دین و انقلاب اسلامی باشد، در اقصی نقاط جهان یافت می‌شود.

وی افزود: برکات حضور بسیج از ابتدای تأسیس، چه در دوران دفاع مقدس و در همه‌ی عرصه‌های موردنیاز کشور بر همگان مشخص است. در این مدت که از راه‌اندازی این شجره طیبه می‌گذرد، پرواضح است که بسیج رشد و توسعه کرده و به یک بالندگی دست پیدا کرده است. جبهه مقاومت اسلامی نمونه‌ی بارزی از این رشد و توسعه است.

امام‌جمعه تفرش تصریح کرد: اگر بخواهیم در همه‌ی زمینه‌های مادی و معنوی به اوج قله‌های عزت دست پیدا کنیم، هیچ راه و مسیری جز اندیشه بسیج وجود ندارد. زیرا موفقیت‌هایی که در دوران پس از انقلاب شاهد آن بودیم مرهون این تفکر است و هر جا شکست را تجربه کردیم ناشی از فاصله‌گیری از اندیشه بسیج بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار