رئیس بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در صورت کسب مجوز از ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا روز ۲۱ دی ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۶۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۲۱ دی ماه در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ علی لطفی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: فعالان مطبوعاتی استان اردبیل با شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند تا 31 آذر ماه آثار خود را ارسال کنند که انتظار داریم ارسال آثار به روزهای آخر موکول نشود و مشارکت در این دوره همانند دوره‌های قبلی باشد.

وی بیان کرد: فراخوان این جشنواره از آبان‌ماه امسال منتشر شده که در این راستا ارسال آثار در بخش های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافیک، فیلم خبری و عکس در نظر گرفته شده که خوشبختانه در حال حاضر این جشنواره به دلیل مشارکت بالای خبرنگاران به یک گردهمایی بزرگ اصحاب رسانه استان تبدیل شده است.

رئیس بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: از اهم محورهای این جشنواره می‌توان به امید، نشاط و سبک زندگی اسلامی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی، امنیت پایدار، دشمن شناسی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، مدیریت بر فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی، روحیه جهادی و انقلابی و دفاع مقدس و جبهه مقاومت اشاره کرد.

لطفی تصریح کرد: محدودیتی در ارسال  آثار وجود ندارد که به همین منظور علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در سالن ولایت، دفتر بسیج رسانه استان اردبیل ارسال کنند و اختتامیه جشنواره در صورت کسب مجوز از ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا روز 21 دی ماه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی‌های به عمل آمده در راستای توسعه برنامه‌های رسانه‌ای گام برداشته و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این راستا باشیم.

ارسال نظرات