خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه نایین

امروز بسیج لوکومتیو و موتور پیش برنده انقلاب اسلامی است .

همزمان با 5 آذر روز تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام راحل(ره) ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین طی سخنانی به از بسیج به عنوان لوکومتیو و موتور پیش برنده انقلاب اسلامی نام بر.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۲۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " همزمان با پنجم آذر ،روز تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) و روز بسیج مستضعفین ،سرهنگ دوم پاسدار الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در جمع بسیجیان و نماز گزاران جمعه ،طی سخنانی به بخشی از ابعاد وجودی و اهداف جهانی بسیج و کار کردهای آن پرداخت.

سرهنگ الیاسی در ابتدای سخنانش گفت : همانطور که حضرت امام نگاهشان این بود که بسیج باید جهانی شود و با سپردن عرصه ها به دست جوانان ،این تحول شکرف را خلق نمود ،در گام دوم انقلاب نیزبه همین شکل عمل خواهیم کرد و گفتمانها و شعارهای انقلاب اسلامی را یکی پس از دیگری و سنگر به سنگر پیش برده وعملیاتی می نماییم.

وی با بیان این نکته که بسیج مختص کشور ما وجغرافیای ایران نیست گفت : در اکثر کشور های پیرامون ما ،گفتمان بسیج و مقاومت است که حرف اول را می زند . این نگاه ، نگاه حضرت امام (ره) بود و هم اکنون بسیج در مرحله دولت سازی ، جامعه سازی وان شاءالله تمدن سازی به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی نقش مهمی را برعهده دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین ، بسیجیان را سربازان امام زمان (عج) ونیروی آماده بکار در همه میدانها نامید و گفت: امروز بسیج ،لوکومتیو و موتور پیش برنده انقلاب اسلامی است و هر جایی که اسلام ، رهبری و نظام به آن نیاز دارد ،آماده است . پیوند بسیج با امام زمان ،پیوندی ناگسستنی است و این نگاه در گام دوم انقلاب نمایان است.

وی در ادامه سخنانش به برخی فعالیتها و عملکرد بسیج در سال گذشته پردات وکارکرد رده ها و قسمتهای بسیج تا به امروز  را به اجمال برای مستمعین ارائه نمود. 

ارسال نظرات