یاسوج_ مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامه‌های مردم استان به رئیس‌جمهور در مرحله ارجاع به دستگاه‌های مربوطه است.
کد خبر: ۹۳۹۵۳۲۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ، محمود مومن‌نسب در خصوص آخرین خبرها از نامه‌ها و مطالبات مردم در سفر دکتر رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر ۹ مهر رئیس جمهور دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر ۱۰۰ هزار نامه و درخواست تقدیم شد که آمار نامه‌های تحویلی به رئیس جمهور در این استان با تمامی سفر‌های آیت‌الله دکتر رئیسی به سایر استان‌ها برابری می‌کند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: حجم کار به دلیل دستی و فیزیکی بودن نامه‌های مردم سنگین بود چرا که مجبور شدیم تک‌تک نامه‌های مردم را در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بررسی، مطالعه، پردازش، موضوع‌بندی، ثبت و ارجاع دهیم و همین مساله باعث زمان‌بر شدن موضوع شد.

مومن‌نسب بیان کرد: درحال حاضر در مرحله ارجاع نامه‌های مردمی سفر رئیس جمهور در مرکز ارتباطات هستیم و بیش از ۸۰ درصد نامه‌ها و درخواست‌ها به تفکیک دستگاهی و بر اساس موضوع به سازمان‌،ادارات و دستگاه‌های مربوطه ارجاع شده است.

وی بیان کرد: همکارانم در دو شیفت مشغول عملیات ارجاع هستند و پیش‌بینی می‌شود در صورتی که شبکه با اختلال و قطعی مواجه نشود تا ۱۷ آذر ماه عملیات ارجاع به پایان رسیده و وارد مرحله پاسخگویی شویم به همین دلیل از مردم شریف استان درخواست می‌کنم تا پایان ۱۷ آذر و یکی دو روز اضافه‌تر از این تاریخ صبوری کنند تا عملیات ارجاع نامه‌های مردمی تعیین تکلیف شده و کارشناسان بتوانند پاسخگوی تماس آنان باشند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تقاضا می‌کنم مردم بعد از ۱۷ آذر با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱ و سپس زدن کلیدهای ۲ و ۳ وارد سامانه شده و با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری صحبت و از روند نامه‌ها و تقاضای خود مطلع شوند.

مومن‌نسب بیان کرد: شهروندان محترم توجه کنند که با توجه به اعلام شماره ۱۱۱ نیازی به مراجعه حضوری به نهاد ریاست جمهوری و یا استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیست و تنها از طریق همین شماره از محل ارجاع درخواست خود اطلاع پیدا کنند.

وی عنوان کرد: بعد از ارجاع نامه‌ها به دستگاه‌های مربوطه مدیران و کارشناسان دستگاه‌های استانی موظف هستند از تاریخ ۱۷ آذر با ورود به سامانه سامد اطلاعات متقاضیان را استخراج کنند و با توجه به اینکه شماره تلفن همه متقاضیان در سامانه ارجاع ثبت شده با آنان تماس گرفته و به صورت مستند، مستدل و متقن پاسخ‌گوی مردم و هم‌استانی‌های عزیز باشند و رد یا پذیرش درخواست آنان را منطقی و معتبر توضیح دهند، مردم وقتی ببینند مسئولان با آنها صادق هستند می‌پذیرند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین درخواست مردم از رئیس جمهور دولت سیزدهم مساعدت مالی، اشتغال و بیکاری، وام ضروری و درمان بوده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی رسانه‌ها به عنوان صدای مردم از آنها خواست این پروژه را تا نتیجه نهایی و خوشنودی مردم دنبال کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات