ساری-فرمانده سپاه کربلا با صدور پیامی از تلاش و زحمات شبانه روزی فرماندهان نواحی، حوزه‌ها و بسیجیان در اجرای هرچه با شکوه برگزار کردن برنامه‌های هفته بسیج، تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۹۵۴۹۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با صدور پیامی از تلاش و زحمات شبانه روزی فرماندهان نواحی،حوزه ها و بسیجیان در اجرای هرچه با شکوه برگزار کردن برنامه های هفته بسیج،تشکر و قدردانی کرد. متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با اهداء سلام و تحیات فراوان به فرماندهان و مسئولین رده‌های بسیج به ویژه بسیجیان عزیز همیشه پا در رکاب امر ولایت که در هفته مبارک بسیج، با اتکا به خدای متعال و باور قدرت حضور، برای اجرای برنامه‌های فاخر با تلاش شبانه روزی خود، توانستند بخشی از ظرفیت الهی این شجره طیبه را در راستای کارآمدی انقلاب و نظام اسلامی در معرض دید آحاد مردم بگذارند، بی پیرایه‌ترین عرض خداقوت‌ها را نثار این ایثار شما می‌کنم.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات خالصانه شما عزیزان، امیدوارم در فصل جدیدی از برنامه‌های منزلت بخش بسیج که غایت آن، ساخت جامعه اسلامی است، با اراده‌ای استوار و همتی بلند همچنان پای کار انقلاب و موثر باشید.

سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی
فرمانده سپاه کربلا

ارسال نظرات
پر بیننده ها