ساری-سردار مسلمی با تصریح بر اینکه وفاق و همدلی باعث پیشرفت در کار می‌شود، گفت: جهادگران بسیجی با نیت خدایی و همدلی‌ها یک کار نشدنی، را شدنی می کنند.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۹۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه محروم در روستای سنگتراشان ساری ضمن تبریک هفته بسیج،با اشاره به اینکه انقلاب ثابت کرده شکل گیری آن با بهره گیری از ظرفیت مردمی بوده است، گفت: انقلاب توسط مردم با دست خالی به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه اتکا به مردم راه برون رفت از مشکلات است، افزود: اگر ما به مردم و نیروی درونی تکیه کنیم و به آنها اعتما دکنیم، و تفکر جهادی و انقلابی را در کارها بکار بگیریم ، قطعا همه مشکلات برطرف میشود.

خبر

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه وفاق و همدلی باعث پیشرفت در کار می شود، اضافه کرد: جهادگران بسیجی با نیت خدایی و همدلی‌ها یک کار نشدنی، را شدنی می کنند.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود،با بیان اینکه ما تجلی دوره مهدوی را در همین کارهای جهادی، می بینیم، خاطرنشان کرد: پروژه های ساخت خانه محروم به مردم واگذار می شود که همه اقشار در این بخش حضور دارند.

سردار مسلمی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات معیشتی مردم را میتوان با همدلی ها، رفع کنیم، اضافه کرد: هرچه به باورهای دینی و ارزش های انقلابی  نزدیکتر باشیم، شاهد گره گشایی ها در مشکلات هستیم.

خبر

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه جهادگران در رفع مشکلات هیچ ادعایی ندارند، افزود: اجرای منویات رهبر معظم انقلاب وظیفه و تکلیف است و سپاه برای اجرای این منویات تمام تلاش خود را خواهد کرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه محرومیت زدایی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است،اضافه کرد:عزت انقلاب و نظام اسلامی به برکت ولایت است و باید قدر نعمت ولایت را دانست.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها