ساری-حسینی پور نوری با بیان اینکه تنها حوزه‌ای که کم و کاستی داریم و تفکر بسیجی در این حوزه حاکم نبود، حوزه اقتصادی است، تاکید کرد: امروز راه حل مشکلات اقتصادی ایجاد و احیای تفکر بسیجی در این حوزه است.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۷۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

خبرگزاری بسیج، سید محمود حسینی پور نوری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح ۱۵۰ پروژه محرومیت زدایی سپاه کربلا در هفته بسیج که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین  و دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به گزارش بسیج سازندگی سپاه کربلا در حوزه محرومیت زدایی گفت: بسیج سازندگی در محرومیت زدایی، حضور ارزشمندی دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه نقش بسیج از ابتدای انقلاب تا به امروز نقش منحصر بفردی است، افزود: در زمان دوران دفاع مقدس به محض آنکه بسیج وارد میدان شد، ورق برگشت و شرایط به نفع جمهور‌ی اسلامی ایران تغییر پیدا کرد.

حسینی پور نوری با بیان این مطلب که بسیج در جبهه مقاومت هم دستاورد‌های زیادی داشت، ادامه داد: با وارد شدن بسیج به فضای جبهه مقاومت، جریانات الحادی که قصد داشتند با اقدامات تروریستی کشور‌ها را ناامن کنند، به نفع جبهه مقاومت فضا تغییر کرد.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح براینکه امروز در صحنه سازندگی هم تفکر بسیجی غالب بر تفکرات دیگری است، خاطرنشان کرد:  بعد از دفاع مقدس اراده سازندگی بر جریان لیبرالیسم در مجموعه اجرایی کشور نقش موثری پیدا کرد، اما ناگفته نماند که  جریان لیبرالی در اقتصاد کشور حاکم بود.

حسینی پور نوری با بیان اینکه تنها حوزه‌ای که کم و کاستی داریم و تفکر بسیجی در این حوزه حاکم نبود، حوزه اقتصادی است، تاکید کرد: امروز راه حل مشکلات اقتصادی  ایجاد و احیای تفکر بسیجی در این حوزه است.

به گفته استاندار مازندران اگر تفکر بسجی را در امر سازندگی  حاکم کنیم، بدون تردید شرایط اقتصادی تغییر پیدا می‌کند و اقتصاد مقاوتی هم تنها راه حل نجات کشور است.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های محرومیت زدایی هم اشاره کرد و گفت: تعامل بسیار خوبی در بسیج و مدیریت اجرایی استان بوجود آمده است و قطعا  تلاش خواهیم درپروژه‌هایی که اولویت محرومیت زدایی دارد اعتبارات ویژه‌ای را در اختیار بسیج سازندگی قرار دهیم.

حسینی پور نوری با بیان اینکه یک سری اقدامات فور‌ی برای  معیشت مردم در دستور کار است، گفت: با همکاری بسیج به مسئله بازار ورود پیدا کردیم.

استاندار مازندران ادامه داد:یکی از مسائلی که مردم به شدت درگیر هستند بحث بازار است، سوداگرانی هستند که متاسفانه با خلا نظارت توانستند شرایط بازار را تغییر بدهند و مردم به در این زمینه ناراحت هستند و گلایه دارند.

حسینی پور نوری تصریح کرد: با فرمانده سپاه کربلا و  مجموعه‌ای که در دولت است در زمینه نظارت در بازار، تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد که  اصل نظارت بر مراکز اصلی توزیع لوازم ضروری مردم است.

استاندار مازندران در پایان سخنان خود تاکید کرد: با نظارت بسیج که اموزش‌های لازم را در این زمینه دیدند، به مردم قول میدهیم که شاهد بازگشت آرامش در وضعیت بازار خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها